Tommy Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hei. Jeg og endel kompiser skall ha "geek-night" i morra kveld og jeg lurer på om noen har noe forslag til spill som "VI BARE MÅ SPILLE"!!! Han vi skal til har ADSL så det blir ikke noe problem og laste ned spill! Vi liker spill som rainbow 6, HL counter strike, red alert osv.. [ Denne Melding var redigert av: Tommy på 2002-02-14 18:12 ] Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Wolfenstein er absolutt en vinner!!! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 17:45, Tommy skrev:Hei.Jeg og endel kompiser skall ha "geek-night" i morra kveld og jeg lurer på om noen har noe forslag til spill som "VI BARE MÅ SPILLE"!!! Han vi skal til hare ADSL så det blir ikke noe problem og laste ned spill! Er wolfeinstein 3d bra??Vi liker spill som rainbow 6, HL counter strike, red alert osv.. Later som jeg ikke så det og det regner jeg med flere vil også. (Har vært heftige diskusjoner om warez, mp3 osv. på forumet. Gjett hvem som tapte. Hvis du sikter til Return To Castle Wolfenstein og ikke Wolfenstein 3D som faktisk er det første 1st person shooter som kom og har relativ ekkel grafkk så er det helt overlegent. All må dog ha egen utgave ettersom det er kun en spiller per CD Key(sorry mann no key-gen ). Og skal dere spille på internett som jeg regner med siden du dro fram at han hadde ADSL bør han ha KJAPP linje skal han fø på no særlig mer enn to stk (med tanke på pingen) Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 BW må dere bare spille da, det er jo det beste. så må dere spille Q3 og UT og CS seff. Bra multiplayer spill er INSANE, det er det beste BILSPILLET NOEN SINNE. ellers er "beetle -et eller anner" et bra bil spill, ikke så realistik men det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
2Key Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 codename eagle er bare et must. ellers går d med en del mods til hl. Snow Wars er en bra mod til hl, flf er også bra,men da må du ha en del spiller for at d skal bli kult(www.flfmod.com). Quake 3 eller 2. Nolf Unreal Tournament Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Ghost Recon Unreal Tournament (Gammelt, men godt) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Skal vi se....Serious Sam 1 og 2, CS seff,Halflife, Unreal Tournament,Quake,Doom,Diablo II og sist men ikkje mint RUNE!!! Rune bærre så genialt digg Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Secret Service: In harms way ruler over allt annet!! :wink: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 det heter nørde KVELD faktisk CS: HALFLIFE STARCRAFT STARCRAFT BROODWAR UNTREAL T DAY OF DEFEAT: HALFLIFE HALFLIFE: DEATH MATCH RETURN 2 CASTLE WOLFENSTEIN DUKE NUKEM 3D hold deg unna følgene DIABLO 2 D2: expansion pack QUAKE 3 DUNGEONS AND DRAGONS: i vilken som helst form for spill da blir du mer en nerd. Da blir du BILL GATES *grøsse* *grøsse* Lenke til kommentar
-INTERcEPTOR- Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 17:54, Baron_blod skrev:Tribes 2 ruler Tribes 2 - Team Combat on an Epic Scale Det beste multiplayer spillet (online) Quake 3 og alle de andre spillene av den typen blir fort kjedelig, jeg har spillt Tribes i ca 3 år, begynte med Tribes 1, nå spiller jeg bare Tribes 2 Btw, så har Jeg har prøvd de fleste FPS spillene. d eneste jeg muligens kommer til å spille utenom Tribes er C&C Renegade :smile: _________________ -=*INTERcEPTOR*=- [ Denne Melding var redigert av: -INTERcEPTOR- på 2002-02-15 03:19 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 nå kommer snart sirt hargte å sier denne linken passer best under spill ikke gjør det pliiis ingen er på spill skal du ha svar så må du poste på: alt om data hk og cpu skjermkort Lenke til kommentar
ARNANDO Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Personlig ville jeg valgt Return To Castle Wolfenstein!! Det er en sikker vinner på LAN!! Lykke til! Lenke til kommentar
sof Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 digger dere FPS og samtidig cooperative, anbefaler jeg Ghost Recon. Skal dere knerte hverandre, bruk RTCW. Ellers er selvsagt de store vinnerne BlackIsle sine spill (baldurs gate, icewinddale + exp.packs) Fordel om dere liker RPG og ikke er flere en 6 spillere... Anbefales! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Når dere er lei av skytingen kan dere kjøre litt NFS porche 2000. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 NETsettlers medal of honour, det knuser alle andre spill ned i støvlene! Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 WarCraft 2 Bnet e jo et must, dritt artig og spille det på bnet =) Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 09:44, ARNANDO skrev:Personlig ville jeg valgt Return To Castle Wolfenstein!! Det er en sikker vinner på LAN!!Lykke til! Kommer ann på hvor mange man er på lan'et...er man 20 stykker er det fett, men er man mindre bør man heller spille MOH:AA, CS og DoD m.m Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-02-15 12:10, tja||anal skrev: Quote: On 2002-02-15 09:44, ARNANDO skrev: Personlig ville jeg valgt Return To Castle Wolfenstein!! Det er en sikker vinner på LAN!! Lykke til! Kommer ann på hvor mange man er på lan'et...er man 20 stykker er det fett, men er man mindre bør man heller spille MOH:AA, CS og DoD m.m Enig men Ghost Recon bør vel også nevnes blant spill man BØR spille når man ikke er 20 stykker. Ny klan, trenger flere spillere: www.Wolves.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå