Klossmajoren Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Vil noen være så snille og gi meg en kort besvarelse på hvorfor vi kan kalle Abraham (Skikkelsen) stamfaren til de tre store verdens religionene (Kristendom, Jødedom og Islam) Har eksamen om noen timer Endret 17. juni 2013 av speedskater Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Han hadde en svært stor penis. 1 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 han hadde den største penisen, derfor ble han valgt til stamfaren til de tre store verdensreligionene.(dette er faktisk sant). 1 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Stor penis har siden gammelt av vært synonymt med høy fruktbarhet og tegn på gode gener Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg skal få med dette ja.... stor penis er viktig stikkord her skjønner jeg. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Stor penis har siden gammelt av vært synonymt med høy fruktbarhet og tegn på gode gener Ikke i antikke Roma og Hellas, der var det faktisk motsatt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Kanskje trådstarter har skjønt at svaret har med penis å gjøre, og har dermed fordypet seg i penisproblematikk gjennom hele utdanningsløpet - og først nå helt på tuppen av tampen begynner han å ane at alle denne penisforskningen rett og slett har vært en øvelse som handler om friksjon, og ikke om religion. Det kan være en lei oppvekker, sånn rett før eksamen Godt å se at skattekronene går til noe fornuftig Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg ser at trådstarter allerede har brukt disse feilaktige opplysningene, og ikke fikk med seg det rette svaret. Nemlig at Abraham var stamfar fordi han stammet... Eller at alle religionene relaterer seg til Det Gamle Testamentet, der det står om Abraham. Muslimene og de jødekristne kjemper vel om noen hellige steder i Midtøsten, i forbindelse med Abraham. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det som også er verd å merke seg er at Abrahams store penis er grunnlaget for omskjæring. En detalj som utelates i religionsundervisningen er at da han skulle ofre Isak var det ved å klubbe ham i hjel med penisen sin. For å hindre den episoden fra å gjenta seg, ble han av Gud pålagt å skave av en bit. Sekulære religionsvitere har i nyere tid spekulert i om den egentlige årsaken til at han ble omskjært var at penisen var så stor at den rett og slett var uhåndterlig, og var i veien for ham i hans daglige virke. Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Meg da jeg scrollet meg ned et par poster og forsto at stor penis var et genuint svar: Endret 18. juni 2013 av UglyCasanova Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå