BLU3kp Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hei! I dag så klarte jeg å miste min galaxy note 2 og da knuste skjermen. Det jeg lurer på er om Samsung Premium Service i Oslo får fikset dette på dagen dersom jeg drar til oslo i morgen tidlig? Dette haster da siden jeg skal til utlandet i morgen kveld. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 ''Selve reparasjonen tar ned mot en halvtime, men det er til enhver tid litt kø i systemet. Hvis du virkelig har hastverk kan du betale litt over to hundrelapper ekstra, for å havne fremst i køen. Som regel vil det ta et par timer fra du har levert telefonen til du kan hente den igjen.'' Amobil Den blir nok fikset på dagen! Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 ''Selve reparasjonen tar ned mot en halvtime, men det er til enhver tid litt kø i systemet. Hvis du virkelig har hastverk kan du betale litt over to hundrelapper ekstra, for å havne fremst i køen. Som regel vil det ta et par timer fra du har levert telefonen til du kan hente den igjen.'' Amobil Den blir nok fikset på dagen! Okok, da blir det en tur til oslo i morgen! Takk for kjapp svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå