Gå til innhold

Tilbakemelding på App / Webside

Anbefalte innlegg

Hei

Har sittet og programmert en stund nå og kunne gjerne trenge noen tilbakemeldinger. Jeg finner ingen steder her (ingen eget forum) for dette, men siden det er snakk om mye PHP koding prøver jeg i denne posten.(All Backend til app + web-app er skrevet i PHP)

Har laget en dagbok-tjeneste med tilhørende Android App. Android appen har litt flere funksjoner tilgjengelig enn web-appen, men har ikke hatt tid til mer pr nå. Hadde satt pris på om noen ville ta en titt, enten Web-siten, Appen eller begge deler hvis noen har tid.

Android Appen heter "Adpog Diary" og Websiten ligger på diary.adpog.com

(Med fare for å bli moderert vekk, lurer jeg evt på hvor moderator vil ha slike poster ?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Posten kunne nok blitt postet under Websidekritikk.

Angående selve nettsiden;

• Orange bakgrunn med hvit tekst flyter veldig inn i hverandre (Etterhvert som bakgrunnen blir mørkere nedover er det lettere).
  • Veldig enkelt, jeg liker det.
  • Hvorfor er det meste på engelsk, men Slett og Endre knappene på blogginnlegg er norsk?
  • Jeg syns at et eller annet med bakgrunnen krasjet. Hvilken sammenheng har appelsinen med dagbok å gjøre?
  • Hvis du gjør selve siden smalere forandrer bakgrunnen seg, her kunne du kanskje satt den slik at den ser lik ut i alle nettlesere uavhengig av størrelse?
  • Nettsiden fokuserer veldig mye på informasjon om siden, men det er kun èn knapp som lar deg gå inn på dagboken din.

Jeg har dessverre ikke androidtelefon, så får kun testet nettsiden.

Lenke til kommentar

Posten kunne nok blitt postet under Websidekritikk.

Angående selve nettsiden;

• Orange bakgrunn med hvit tekst flyter veldig inn i hverandre (Etterhvert som bakgrunnen blir mørkere nedover er det lettere).
  • Veldig enkelt, jeg liker det.
  • Hvorfor er det meste på engelsk, men Slett og Endre knappene på blogginnlegg er norsk?
  • Jeg syns at et eller annet med bakgrunnen krasjet. Hvilken sammenheng har appelsinen med dagbok å gjøre?
  • Hvis du gjør selve siden smalere forandrer bakgrunnen seg, her kunne du kanskje satt den slik at den ser lik ut i alle nettlesere uavhengig av størrelse?
  • Nettsiden fokuserer veldig mye på informasjon om siden, men det er kun èn knapp som lar deg gå inn på dagboken din.

Jeg har dessverre ikke androidtelefon, så får kun testet nettsiden.

Takker og bukker for rask tilbakemelding!

* Mulig at Orange og hvit ikke er helt optimalt slik det er nå.

* Det er ment å være veldig enkelt brukergrensesnitt.

* Det er engelsk pga at det er en potensielt større brukergruppe, men det skal være greit å oversette den til Norsk. Putter det på TODO lista :) Hos meg er det forøvrig engelsk over hele linje, også på Slett og Endre knappene. Det må være jquery-ui som gjør noe magisk her...

* Siden er sentrert (dvs div med alt innhold er sentrert)

* Ja, det må bli tydligere hvordan man kommer igang med dagboken. Har planer om en stor og fin grønn knapp :-) Bra jeg fikk bekreftet det. Det gjelder forsåvidt også på Android Appen...

Takk for tipset ang. Websidekritikk, jeg skal lukke denne posten og heller flytte den dit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...