Gå til innhold

Hva synes folk om jenter med rødt hår?


Anbefalte innlegg

Jeg vet helt ærlig ikke hvor jeg skal plassere dette, så hvis det er feilplassert må dere bare si ifra :)

 

Hva synes folk om jenter med rødt hår? Jeg vurderer å farge håret mitt i denne fargen ( havner vel på bunnen), men jeg er helt ærlig litt usikker på hva folk vil syns.. Jg har egentlig aldri brydd meg om hva folk mener om meg, men jeg føler at dette er et såpass stort steg å ta.

 

Hva mener dere? Er det noe jeg bør gjøre (ja, jeg har tenkt over det en stund nå) eller vil det bare se helt utrolig dumt ut?

post-307588-0-96372000-1371504880_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er konge når jentene farger håret sitt i slik rød farge, dog det passer ikke til alle. Men de det passer på er det veldig bra på

 

Bare så det er nevnt.. Det er langt flere som ser ut som ei billig tøyte om de tar den blonde varianten...

 

Det er litt mer klasse over det der liksom... Men husk at du kan risikere å måtte oppgradere garderoben litt om ikke det du har passer helt til fargen...

Lenke til kommentar

Ikke gå i grønt vil jeg si. Alle andre farger er safe. Det som ser veldig fint ut om du har lys hudtone er himmelblått og grått.

 

Jeg syntes grønt blir kjempe mye og det kræsjer. Ellers så er alle andre farger fint. Mørkt går også, men ikke helmørkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...