Bioshock Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg vet helt ærlig ikke hvor jeg skal plassere dette, så hvis det er feilplassert må dere bare si ifra Hva synes folk om jenter med rødt hår? Jeg vurderer å farge håret mitt i denne fargen ( havner vel på bunnen), men jeg er helt ærlig litt usikker på hva folk vil syns.. Jg har egentlig aldri brydd meg om hva folk mener om meg, men jeg føler at dette er et såpass stort steg å ta. Hva mener dere? Er det noe jeg bør gjøre (ja, jeg har tenkt over det en stund nå) eller vil det bare se helt utrolig dumt ut? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Helt konge det da Men det kommer kanskje litt an på hva du vil oppnå med det ^^ Vil du ha mer oppmerksomhet er det bankers... Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Fantastico! Jeg syns det er sexy! Du burde prøve. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Det var fint. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er konge når jentene farger håret sitt i slik rød farge, dog det passer ikke til alle. Men de det passer på er det veldig bra på . Kjør på og prøv. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er konge når jentene farger håret sitt i slik rød farge, dog det passer ikke til alle. Men de det passer på er det veldig bra på Bare så det er nevnt.. Det er langt flere som ser ut som ei billig tøyte om de tar den blonde varianten... Det er litt mer klasse over det der liksom... Men husk at du kan risikere å måtte oppgradere garderoben litt om ikke det du har passer helt til fargen... Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Rødt hår er så classy! Kjempe fint og skikkelig sexy. 3 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ekstremt sjeldent en sånn farge ikke blir seende vanvittig bra ut. Kjør på. Lenke til kommentar
Bioshock Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Ååh! Dere booster selvtilliten min noe helt vanvittig! Er det noe man ikke bør bruke (klær) når man har det? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Er det noe man ikke bør bruke (klær) når man har det? Jeg personlig ville unngått å gå i for mørke klær... Alt av lysere varianter er nok bra, men kanskje ikke rosa.. Hvitt er helt fantastisk til rødt.... Du vil være trafikkfarlig Endret 17. juni 2013 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Bioshock Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg personlig ville unngått å gå i for mørke klær... Alt av lysere varianter er nok bra, men kanskje ikke rosa.. Okei! Skal huske på det, heldigvis er ikke jeg den som går i veldig mørke klær, så det skal nok gå bra Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ikke gå i grønt vil jeg si. Alle andre farger er safe. Det som ser veldig fint ut om du har lys hudtone er himmelblått og grått. Jeg syntes grønt blir kjempe mye og det kræsjer. Ellers så er alle andre farger fint. Mørkt går også, men ikke helmørkt. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Rødt hår er kjempefint. Alt for få jenter har det;) 1 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Rødt hår er kjempe sexy, men ettervekst er turnoff. 2 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Farget rødt kan se bra ut. Men husk, kun folk med naturlig rødt er rødtopper. Endret 18. juni 2013 av Northern Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ser bra ut her i hvertfall! 2 Lenke til kommentar
Bioshock Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Ser bra ut her i hvertfall! Hva skal det bety? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 At farget rødt hår ser bra ut på damen på bildet? 3 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Rødt er finfint! Jeg har selv hatt en periode med rødt hår. Jeg hadde alt fra veldig sterk rødfarge til mørkerødt, men mørkerødt var det som passet meg best. Vurderer å farge det slik igjen. Skal du farge det selv eller hos frisør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå