Gå til innhold

Er Heroes of might an magic 4 et bra spill?

Anbefalte innlegg

HoMM 3 er HELT klart mye bedre enn 4.

Fordi at 3 har en exp som heter Armageddons Blade og det gjør at du får random map funksjonen som ikke finnes i HoMM4 og som slike spill MÅ ha for at du ikke skal bli lei av kartene.

Også fordi at hero systemet i 4 er helt mislykket, dette fordi at en barbar kan bli en like bra archmage som en sorcerer(et exempel dette gjelder for alle klassene og alle skillene)

De kunne også ha spart seg for 3d grafikken i Homm 4, fordi at dette da gjør at årsgamle maskiner ikke kan fullføre en campaign pga, lagging.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det har litt med hvilken av de Heroes versjonene man spilte først. Jeg spilte utrolig mye Heroes 2, og når Heroes 3 kom var jeg lei av Heroes sjangeren. Så jeg synes egentlig Heroes 2 er best, men det er sikkert fordi jeg var lei av Heroes 3 når det kom. Hadde jeg spilt Heroes 3 først så hadde jeg sikkert synes det var det beste. Men du burde ikke spille Heroes 2, grafikken der er langt fra Heroes 3 og Heroes 4.

Ser at andre synes det var teit at selve ridderen sloss i Heroes 4. Jeg derimot synes det var genialt, mye bedre enn at ridderen bare står der og ser dum ut.

Det er vanskelig å si hva som er best av Heroes 3 og Heroes 4, og grafikkmessig er selvfølgelig Heroes 4 best. Når det kommer til gameplay så synes jeg det er mye som er bedre i Heroes 4, men så er det også noe som er bedre i Heroes 3. Jeg er enig i det andre sier at det er altfor få monstere i Heroes 4, og det tullet med at du må hele tiden velge mellom 2 forskjellige "creatures" er idiotisk etter min mening. Når man har valgt en creature, kan man ikke få den andre i det hele tatt. TEIT!!!

Vil si at Homm3 og Homm4 er jevnt, spørs egentlig hva du legger vekt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...