asad Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg dette spillet. Er det "turn"-basert? Slik som Civilization 3? Hva går det ut på og hvordan er gameplayet? takker for tips Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 For å ta den korte versjonen: Jeg likte tre'ern best, men firer'n er absolutt ikke noe dårlig spill. Det er tur-basert. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 For å ta den korte versjonen: Jeg likte tre'ern best, men firer'n er absolutt ikke noe dårlig spill. Det er tur-basert. Jepp, kan ikke si meg mer enig, kjøp tre'ern om du finner den. Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Jasså? Hva var så mye bedre i 3`ern? Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg anbefaler Heroes 2 på det sterkeste og. I heroes 4 virker det som om Compene bruker sinnsykt mye lengere tid enn i heroes 3 og i tillegg så er det flere borger og monstre i Heroes3. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 syns det med at heroen ble med å kjempet ble for greskt rett og slett. veldig lite forandringer i forholdt til 3-ern også. ¤-ern er ikke noe dårlig spill, men det fenger meg ikke like mye som heroes 3 gjorde.Vet ikke hvorfor men den mangler liksom "gnisten" *mimre om MANGE timers heroes 3 spilling* Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 *mimre om MANGE timers heroes 3 spilling* Jeg også!!! :-) 3'ern er best, best historie, (linka til de andre M&M spillene), best gameplay, flest og ikke minst TØFFEST borger og monster. Magisystemet er bra. Kort sagt alt er bra, det spillet som har krevd mest av min tid foran PC ever. Men, de som er vokst opp men 2'ern liker den bedre enn 3'ern og vi som er oppvokst med 3'ern liker den bedre enn 4'ern....så det er helt opp til deg. Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg bare sier Might and Magic 6 og 7 eier mens 8 er ganske bra. 9ern suger jo Hest. Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 takker for tips. jeg har ikke bestemt meg helt ennå.. grafikken er vel dårligere i 3`ern? digg med litt bra grafikk... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg vil virkelig anbefale det....Det er konge, spesielt den nye musikken!!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 takker for tips. jeg har ikke bestemt meg helt ennå.. grafikken er vel dårligere i 3`ern? digg med litt bra grafikk... Ja, grafikken er dårligere i 3'ern, men den er slettes ikke dårlig! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg bare sier Might and Magic 6 og 7 eier mens 8 er ganske bra.9ern suger jo Hest. Det er Heroes of Might and Magic det er snakk om i denne tråden! Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 ble nødt til å kjøpe 3`ern, de hadde ikke 4`ern. Hvor finner man innstillinger i spillet? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Kor har de 3'ern a? finne bara 4en Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Kor har de 3'ern a? finne bara 4en 3`ern hadde de på EB games i Ski. Hvor fant du 4`ern? Jeg har prøvd det..men jeg synes ikke det er noe særlig..hvertfall foreløpig. man må kanskje spille det en del.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 eeem, fant det på nettet E hovedsaklig nevøn som ska spilla det når PCen min sitte barnavakt Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Er fullstendig klar over at dere snakka om homm men jeg bare nevnte mm. Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 *mimre om MANGE timers heroes 3 spilling* Jeg også!!! :-) 3'ern er best, best historie, (linka til de andre M&M spillene), best gameplay, flest og ikke minst TØFFEST borger og monster. Magisystemet er bra. Kort sagt alt er bra, det spillet som har krevd mest av min tid foran PC ever. Men, de som er vokst opp men 2'ern liker den bedre enn 3'ern og vi som er oppvokst med 3'ern liker den bedre enn 4'ern....så det er helt opp til deg. JEg skrivde at m&m6,7 og 8 er bra forde han snakka om at m&m er linka til homm. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 må si meg enig. 3'rn er best ja! Vet ikke hvorfor da! Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvis du skal starte med heroes anbefaler jeg å starte med heroes 3. Heroes 4 er mer strategi og lettere, mens 3ern er som sagt litt større med flere borger og monstere, og mye bedre som single-player spill. Ekspansjonene til 4ern er så elendige at de ikke er verdt å kjøpe, mens 3ern sine er greie. Så har du jo også Wake of Gods, som alle heroes 3 fans burde teste. Der har du nye monstere, muligheten til å rive byer og bygge de opp som andre byer, du kan oppgradere de sterkeste monsterne i byene en gang til, og hver helt kan ha med seg en spesiell unit som får level up og nye skills. Helt gratis fra: http://www.strategyplanet.com/homm/wog Personlig synes jeg 3ern og 4ern er like bra, men jeg spiller multiplayer og da går heroes 3 alt for mye på flaks. Heroes 4 er derimot bra på multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå