Gå til innhold

Er Heroes of might an magic 4 et bra spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syns det med at heroen ble med å kjempet ble for greskt rett og slett.

veldig lite forandringer i forholdt til 3-ern også.

¤-ern er ikke noe dårlig spill, men det fenger meg ikke like mye som heroes 3 gjorde.Vet ikke hvorfor men den mangler liksom "gnisten"

*mimre om MANGE timers heroes 3 spilling*

Lenke til kommentar

Jeg også!!! :-)

3'ern er best, best historie, (linka til de andre M&M spillene), best gameplay, flest og ikke minst TØFFEST borger og monster. Magisystemet er bra. Kort sagt alt er bra, det spillet som har krevd mest av min tid foran PC ever.

Men, de som er vokst opp men 2'ern liker den bedre enn 3'ern og vi som er oppvokst med 3'ern liker den bedre enn 4'ern....så det er helt opp til deg.

Lenke til kommentar

Jeg også!!! :-)

3'ern er best, best historie, (linka til de andre M&M spillene), best gameplay, flest og ikke minst TØFFEST borger og monster. Magisystemet er bra. Kort sagt alt er bra, det spillet som har krevd mest av min tid foran PC ever.

Men, de som er vokst opp men 2'ern liker den bedre enn 3'ern og vi som er oppvokst med 3'ern liker den bedre enn 4'ern....så det er helt opp til deg.

JEg skrivde at m&m6,7 og 8 er bra forde han snakka om at m&m er linka til homm.

Lenke til kommentar

Hvis du skal starte med heroes anbefaler jeg å starte med heroes 3. Heroes 4 er mer strategi og lettere, mens 3ern er som sagt litt større med flere borger og monstere, og mye bedre som single-player spill. Ekspansjonene til 4ern er så elendige at de ikke er verdt å kjøpe, mens 3ern sine er greie. Så har du jo også Wake of Gods, som alle heroes 3 fans burde teste. Der har du nye monstere, muligheten til å rive byer og bygge de opp som andre byer, du kan oppgradere de sterkeste monsterne i byene en gang til, og hver helt kan ha med seg en spesiell unit som får level up og nye skills. Helt gratis fra: http://www.strategyplanet.com/homm/wog

Personlig synes jeg 3ern og 4ern er like bra, men jeg spiller multiplayer og da går heroes 3 alt for mye på flaks. Heroes 4 er derimot bra på multiplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...