Gå til innhold

Hva synes jentene er den perfekte guttekroppen?


Hvordan synes jentene at en gutt burde se ut?  

10 stemmer

  1. 1. Hvordan ser drømmeprinsen ut?

    • Så lav BMI som mulig
      2
    • Overkropp teller ikke, rumpa avgjør alt
      2
    • Så stor som mulig, roids er et must
      3
    • Veltrent, han skal ha muskeler, men han skal ikke være en bodybuilder
      3
    • Sixpack, fine bryst (men mindre enn mine), og kraftige armer til å gi en real klem
      0


Anbefalte innlegg

Greia er enkel, jeg har trent styrke i noen år, og begynner å få en fin fassong. Jeg var glad og lykkelig inntil jeg leste at jenter foretrekker skinnye gutter fremfor de som faktisk trener.

 

Jeg må innrømme at det ødelegger motivasjonen min for a trene, så jeg vil vite hva jentene på dette forumet mener. Dere kan gjerne poste bilder osv så blir det litt lettere å forstå hva dere er på utkikk etter ;)

 

Ps. Hadde vært fint om guttene lot avstemningen være i fred.

 

Her finner du jenter som ikke liker gutter som pumper.

http://www.mote.no/mote-generelt/helse-og-velvaere/9658-hva-liker-jentene-pa-forumet-1.html

Endret av Eiviind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avstemningen skal jeg ikke ta i bruk, men jeg har aldri hørt at jenter foretrekker en tynn gutt fremfor en trent/atletisk kar.

Jeg har dog hørt om jenter som sier de ikke ønsker en gutt som legger alt for mye tid i trening og kosthold, hvor det går utover blant annet det sosiale, og dermed forholdet mellom gutten og jenta.

Lenke til kommentar

Bleh, denne greia igjen? Hvis du trener for å imponere jenter, så er sannsynligheten stor for at du trener for mye overkropp, og har kanskje én leg-day i mnd.

 

Also, who the fuck cares? Hvis du er super-interessert i hva jenter foretrekker, så faller du sannsynlig innafor den nevnte gruppa. I call you chicken-legs.

Lenke til kommentar

Henger du med 13-åringer, eller? Samtlige jenter jeg kjenner foretrekker muskuløs kropp over skinny eller chubby. De er ikke fan av high-end bodybuilder muskler, og ofte heller ikke aesthetic/ripped kropper heller, men mer sånn typisk hollywood-kropp. Du har vel sett hvor mange jenter som sikler over han skjorteløse typen i Twilight.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først vil jeg starte med å si at hva slags kropp min kjæreste har er svært lite viktig. Men for å svare på spørsmålet - jeg synes typisk dansere, svømmere eller kampsportutøvere har de vakreste kroppene. Veltrent, men uten å være for kraftige. For store muskler synes jeg ikke er pent.

 

Patrick Swayze i sine glansdager synes jeg hadde en usedvanlig vakker kropp.

 

patrick-swayze-20060725-147431.jpg

 

For meg er en vakker kropp som å se på et vakkert maleri - det er behagelig på øyet. Men det har svært liten relevans når det kommer til hva jeg vektlegger i en kjæreste.

 

Også vil jeg avslutte med å si at jeg ikke har noen formening om guttekropper. Jeg forholder meg til voksne menn.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

The ideal male physique

 

Interessant artikkel om forskjellene mellom kvinner og menns syn på mannlig fysikk.

 

Liker det som står i artikkelen. Det menn tror jenter foretrekker, er sjeldent jentenes førstevalg.

 

Og denne delen av forumet er forøvrig full av de som hevder at de vet hva jenter liker best.

 

Jeg frekventerer dette forumet selv, så det er litt "joke's on us" og ikke bare alle andre, da... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...