Andrehust Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg skal til Irland i 10 dager. Jeg drar neste tirsdag og vi skal leie bil for å kunne ha handlingsfrihet når vi er der. Vi har planer om å kjøre rundt hele Irland/Nord-Irland. Jeg er litt over middels interessert i foto, men usikker på hva som er verdt å fotografere i Irland. Det hadde vært utrolig bra om DU kunne ha delt noen tips/opplevelser/erfaringer om hva som er verdt å fotogradere i Irland og Nord-Irland. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Gå innom et turistbyrå og få brosjyrer. Mange flotte steder der. Selv har jeg bare vært rundt Dublin, samt en dagstur med buss til Kilkenny. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Giant's Causeway på Nord-Irland var veldig lekkert. Anbefaldes! Masse fotografer når vi var der. Sjekk Google images for å se bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Gå innom et turistbyrå og få brosjyrer. Mange flotte steder der. Selv har jeg bare vært rundt Dublin, samt en dagstur med buss til Kilkenny. Turistbyrå er et godt råd.Har ofte brukt de selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå