Gå til innhold

Vrangfoss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah,,, det flotteste partiet med slusekammere langs hele kanalen. Det finnes ikke lett å ta bilder her med de store kontrastene som er her. Det er fryktelig mørkt i slusekammerene, med de våte stenene den er bygd opp av er det nesten nattemørkt der, og kontrasten til dagslyset er stort. Det har du mestret godt her! :) Det her ble flott med gråværstemning og klare farger på gress og trær som det ofte blir etter regn. Ser det er lite folk på Telemarken - litt synd det.

Var du med båten og gikk dette lille partiet? Skulle jeg gi noen tips, så var det å klone bort den lille bilen oppe ved slusekroa. Den burde ikke ha parkert der i det hele tatt ;) Men min smak det da ;)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

Ah,,, det flotteste partiet med slusekammere langs hele kanalen. Det finnes ikke lett å ta bilder her med de store kontrastene som er her. Det er fryktelig mørkt i slusekammerene, med de våte stenene den er bygd opp av er det nesten nattemørkt der, og kontrasten til dagslyset er stort. Det har du mestret godt her! :) Det her ble flott med gråværstemning og klare farger på gress og trær som det ofte blir etter regn. Ser det er lite folk på Telemarken - litt synd det.Var du med båten og gikk dette lille partiet? Skulle jeg gi noen tips, så var det å klone bort den lille bilen oppe ved slusekroa. Den burde ikke ha parkert der i det hele tatt ;) Men min smak det da ;)

Fikk litt liten tid her men hit skal jeg opp igjen , lite folk med båten ja. Tror det var første dagen Telemarken gikk. Bilen har jeg ikke tenkt på før du nevnte det, er jo en bilvei der da? Eller?

Lenke til kommentar

Og her holder du på å bli akterutseilt, kanskje :

Veldig fint perspektiv som du har valgt og fin dybde i bildet, Jarle !

Her føler jeg at du gjerne har kunnet midtstille slusa, for som det er nå så går blikket fra slusa og til skogen i høyre side hvor det ikke finner noe hvile :)

Lenke til kommentar

Og her holder du på å bli akterutseilt, kanskje :Veldig fint perspektiv som du har valgt og fin dybde i bildet, Jarle !Her føler jeg at du gjerne har kunnet midtstille slusa, for som det er nå så går blikket fra slusa og til skogen i høyre side hvor det ikke finner noe hvile :)

Hadde nokk midtstilt slusa men det var en lift i gang med å ta div greiner og trær. Derfor ble vinkelen slik den ble.

Lenke til kommentar
Ah,,, det flotteste partiet med slusekammere langs hele kanalen. Det finnes ikke lett å ta bilder her med de store kontrastene som er her. Det er fryktelig mørkt i slusekammerene, med de våte stenene den er bygd opp av er det nesten nattemørkt der, og kontrasten til dagslyset er stort. Det har du mestret godt her! :) Det her ble flott med gråværstemning og klare farger på gress og trær som det ofte blir etter regn. Ser det er lite folk på Telemarken - litt synd det.Var du med båten og gikk dette lille partiet? Skulle jeg gi noen tips, så var det å klone bort den lille bilen oppe ved slusekroa. Den burde ikke ha parkert der i det hele tatt ;) Men min smak det da ;)
Fikk litt liten tid her men hit skal jeg opp igjen , lite folk med båten ja. Tror det var første dagen Telemarken gikk. Bilen har jeg ikke tenkt på før du nevnte det, er jo en bilvei der da? Eller?

Joda, ikke noe parkering forbudt der da. Men burde jo vært det, så mange som tar bilder her ;) Eller kanskje byttet ut med en veteranbil? Tar du turen igjen akkurat dit kan du jo fra samme plassen rusle litt på bena nedover kanalen , følge skiltet mot Eidsfoss. Hvis du liker sånt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...