Gå til innhold

treng billig bærbar pc til gaming

Anbefalte innlegg

Treng en laptop nå. har en 5 år gammel en.

Jeg vet ikke ka som er top på grafikkkort og CPU nå. som jeg har hørt er 670m og 730(nyeste nvidia bra)

prisklasse 7000-10000kr.

vill helst ha windows 7. hørt mye dårlig om windows 8 & virker litt "avansert"

Pcn må klare å takle fremtidlig spill som battlefield 4 på maks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orker ikke se over alle specs på maskinene du linket her nå, men kan si en ting.

14 tommer blir for lite til gaming (Alienware). Skjermen på Toshiba-maskinen du linket til støttet ikke høyere enn 1600x900 piksler, og det mener jeg blir for lite for en 17 tommer (bør minst være 1920x1080)

Lenke til kommentar

Du kan likegodt be om at den skal ha 50 timer batterilevetid mens den kjører spill også, det du ber om finnes ikke.

Regn med å måtte kjøre BF3 på 1280x720 @ Low, og fortsatt få drypp nede i 20-30 fps når det blir heftig med den.

kan få mye bra innen min prisklasse, har sett litt rundt om kring. har multicom pc nå. vet ikke om jeg vill ha noe nytt.

--> thoshiba http://www.hardware....x870-11g/112086

hva med asus? --> http://cdon.no/elekt...a_gefo-22384291

Toshibaen startet på 11 000 kr med i5-prosessoren?

"ASUS"en du linket er en MSI med et 660M, og det vil si at den er marginalt bedre enn M14x R2 til gaming med en dobbelt så stor skjerm.

Skal du få en god spillopplevelse i BF4 må du regne med å punge ut for en laptop med 770M eller bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Treng en laptop nå. har en 5 år gammel en.

Jeg vet ikke ka som er top på grafikkkort og CPU nå. som jeg har hørt er 670m og 730(nyeste nvidia bra)

prisklasse 7000-10000kr.

Jeg vil ikke anbefale laptop til å spille på.. Du kaster bort pengene dine, som du heller kan spare til en skikkelig stasjonær til 10+ tusen. Jeg kjøpte en Alienware laptop, og den funka helt OK, en LITEN stund. Solgte den og kjøpte meg en stasjonær til rundt 22 tusen, og har ikke hatt et eneste problem siden det.

Bærbare PCer blir fort utslitte og er ikke laget for å spille på, og jeg ser stadig "idioter" som bruker en halv formue på laptops som klarer noen spill på laveste grafikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...