Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne bærbaren: Klikk her

En venn av som som driver musikk produksjon kjøpte denne, og er veldig fornøyd med denne

Utvidet informasjon [Laptop]

• CPU

Intel Core i7 (3. generasjon) 3612QM / 2.1 GHz

• RAM

16 GB ( 2 x 8 GB )

• Harddisk

1 TB HDD / 5400 opm

• Type

15.6" - IPS

• Oppløsning

1920 x 1080 ( Full HD )

• Grafikkprosessor

NVIDIA GeForce GT 730M - 4 GB DDR3 VRAM

• Koblinger & Utvidelse

2 x USB 2.0

USB 3.0

HDMI

VGA

LAN

Hodetelefons/mikrofons-kombinasjonsjakk

Mikrofoninngang

5 i 1 ( SD-kort, Memory Stick, Memory Stick PRO, MultiMediaCard, xD-Picture-kort )

• Vekt

2.6 kg

Endret av Web King
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow! Denne overgår alt jeg selv har klart å finne i samme prisklasse, i såpass stor grad at jeg blir litt satt ut. Mange takk!

Jepp.

Ehh? Hva har du funnet? Hvis du ikke reiser mye kan dette være et bedre alternativ: http://www.multicom....00042/p10624648

Tynn men litt dårligere skjermkort: http://www.multicom.no/Xishan-W650S-15e6-Full-HD-Matt-IPS-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-180GB-SSD-1TB-Hdde-GeForce-GT-750Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c100560/p10624842

Endret av iFire
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ehh? Hva har du funnet? Hvis du ikke reiser mye kan dette være et bedre alternativ: http://www.multicom....00042/p10624648

Tynn men litt dårligere skjermkort: http://www.multicom....00560/p10624842

På denne du linket: Her, så følger det ikke med noen operativsystem. Da vil dette koste 1000 til for å det på plass.

Dette gjeller for den andre du linket og.

Endret av Web King
Lenke til kommentar

På denne du linket: Her, så følger det ikke med noen operativsystem. Da vil dette koste 1000 til for å det på plass.

Dersom du betaler 1K for et OS må jeg begynne å lure på hva du tuller med!

Dessuten har begge PCene iFire linker til MYE bedre skjermkort, + de har SSD og HDD! og begge veier innenfor 100Gr av den du postet... I tilegg til alt annet har også Multicom Xishan W350S 8Cellers batteri, så den burde vare ca. like lenge som Aceren, med MYE bedre hardware ;)

En ting jeg lurer på, kan du fortelle meg om Aceren har matt eller glossy skjerm? Begge multicomene har matt!

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke vær en peanøtt. Koster under 700kr, 400kr hvis du har en XP-W7 installasjon fra før av. Personlig liker jeg å ta båten til bukta, yarr yarr!

Lenke til kommentar

Jeg heller mot Xishan W650S-en for øyeblikket. Det eneste som får meg til å nøle er at jeg at de blir kritisert for byggkvaliteten og tastaturet.

Spørsmål: Vil det funke å sette inn minnebrikkene fra en iMac for å oppgradere til 16GB RAM? (Hver av dem er 4GB, DDR3, 1067MHz. Ser at det er en del lavere hastighet enn det som ligger i W650S-en, men vet ikke hva det betyr i praksis) Eller må jeg i så fall kjøpe nytt?

Lenke til kommentar

Jeg heller mot Xishan W650S-en for øyeblikket. Det eneste som får meg til å nøle er at jeg at de blir kritisert for byggkvaliteten og tastaturet.

Spørsmål: Vil det funke å sette inn minnebrikkene fra en iMac for å oppgradere til 16GB RAM? (Hver av dem er 4GB, DDR3, 1067MHz. Ser at det er en del lavere hastighet enn det som ligger i W650S-en, men vet ikke hva det betyr i praksis) Eller må jeg i så fall kjøpe nytt?

0 ledige plasser for flere minnekort.

Ellers tror jeg ikke det hadde gått uansett.

Lenke til kommentar

Kjøp nytt. Trege brikker, og RAM koster ikke mye atm. Clevo har ganske bra byggkvalitet, men tastaturet er 4/10.

Lenke til kommentar

Jo? Aldri hørt om RAM-brikker som er større enn 4gb (8gb x 2)?

Ja, du kan kjøpe en enkel ram brikke på 16gb også, men det har ikke så mye med det jeg skrev å gjøre.

Grønnsyre hadde 2 gamle minnebrikker på 4gb hver, og laptoppen hadde bare 2 spor for minne totalt. Så du kommer ikke til 16gb om du skal bruke de gamle minnebrikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...