Spirre Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 jeg henta meg en xperia GO i dag, siden min over 5 år gamle 6500slide begynnte å ta kvelden, har finni ut av det meste viktige så langt, inkludert det å bytte bakgrunnsbilde, men jeg får ikke valgt vekk besjæring av bildet jeg velger, noe som fører til at bildet jeg vil ha blir zoomet inn og ikke i sin fulle størrelse. noen her som vet hvordan jeg bytter bakgrunn uten å måtte besjære bildet først? ja jeg har finni meg noen 320*480 bilder, siden det er standard oppløsninga til tlf'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tror ikke du kan endre på beskjæringen av bildet i Android Men du kan prøve å finne en app som lar deg angi bakgrunn uten å beskjære bildet Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 ja der ser vi hvor lite jeg har peil på nymotens tlfer. tenkte ikke over at det sikkert finnes en slik app. noen som kan anbefale en god en? app altså, for å endre bakgrunn. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Du må huske at du har flere hjemmeskjermer, og at bakrundsbildet og rører seg mellom dem så du trenger ett bilde som er bredere enn skjermoppløsnigen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå