TVDlover Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Heisann! Jeg og en venninne skal til København i sommer, og vi gleder oss veldig! Vi lurer derfor på om noen har vært "ung i danmatk" og har noe å anbefale! Steder å oppleve, uteliv, spiseplasser og/eller andre ting å gjøre! Vi begge er over 18 :-D Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Christiania er vel fotsatt spennende å få med seg. 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 En blås i Christiania på dagtid er mye mindre stoner enn man kanskje skulle tro. Spise en burger på resturanten Halifax. Den blå planet. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Experimentarium er jo ganske gøy. Nå har jeg bare vært der i følge med barn, men jeg hadde det da gøy jeg også. Endret 17. juni 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Tivoliet er gøy for alle aldre Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Vilt god pizza på Vesuvio ihvertfall, anbefales! 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Fnisetur på det erotiske museet? Svimmel av tur opp på det runde tårn? Kjøpe billge småting hos Søstrene Grene? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Fleste har vel vært på handletur i København, men kan jo være verdt å nevne at utvalget er ganske bra. Særlig på klær i nordisk sammenheng. illum f.eks er jo kjent. Endret 17. juni 2013 av LucarioX 1 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 København er et eldorado for alle som er interessert i skikkelig øl. Anbefaler et besøk på Mikkeller bar, som bare er en av mange. Ellers bør en ta seg tid til å bare rusle rundt. Lenke til kommentar
TVDlover Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Tusen takk for så mange svar! Jeg og min veninne er virkelig ute etter å oppdage og oppleve københavn og litt område rundt! Vi er veldig interesserte i sightseeing, og tenkte båt sightseeing kunne vært gøy! Ellers er vi veldig interessert i litt uteliv! Hva kan man oppleve om kveldene? Hvor er det "tenåringene" "holder til" ? Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke kast bort penger og tid på båtsightseeing hvis dere skal oppdage og oppleve Køben. Det er noe bare turister gjør. Lei/lån heller sykler og kom dere rundt i byen på de. Beste (og lokale) måten å komme seg rundt på. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Tusen takk for så mange svar! Jeg og min veninne er virkelig ute etter å oppdage og oppleve københavn og litt område rundt! Vi er veldig interesserte i sightseeing, og tenkte båt sightseeing kunne vært gøy! Ellers er vi veldig interessert i litt uteliv! Hva kan man oppleve om kveldene? Hvor er det "tenåringene" "holder til" ? Vet ikke om noen men jeg fant blant annet "Topp 10 nattklubber" som du/dere kan lese litt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå