Toalettet Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hei.. Jeg håpte på å få en del views på videoen min på youtube.. men det er jo noe feil nå... står bare 301.. stått det i 1 dag nå.. kan noen hjelpe meg?!? takk for svar! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hei.. Jeg håpte på å få en del views på videoen min på youtube.. men det er jo noe feil nå... står bare 301.. stått det i 1 dag nå.. kan noen hjelpe meg?!? takk for svar! kanskje fordi det bare er 301 som har sett den ? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Nei. Da den stod på 301, sendte jeg den til flere av mine venner. og jeg har sett andre videoer som har rundt 100 k subs.. da står den fortsatt på 301, men så er det kanskje 5000 som har likt. da er noe feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 kanskje fordi det bare er 301 som har sett den ? der er en bug med youtube som gjør at det blir sånn. Nesten slle videoer på youtube er sånn i starten. Det ordner seg av seg selv etter hvert, så det er ingenting å være bekymret over. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Det skjer når en video får mange views på kort tid. Google trenger litt tid til å sjå over at alle visningane er legit, og det er det som er grunnen til at den stopper på ca 300 3 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Hva om de syns viewsa ikke er legit? sletter de videoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hva om de syns viewsa ikke er legit? sletter de videoen? det har ikke med om de syns det er ekte eller ikke. De sjekker det ikke manuelt. En maskin sjekker og det er vel flere faktorer som bestemmer om det er legit eller ikke Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 der er en bug med youtube som gjør at det blir sånn. Nesten slle videoer på youtube er sånn i starten. Det ordner seg av seg selv etter hvert, så det er ingenting å være bekymret over. Nei det er ingen bug. Det er youtube's system for å luke bort "falske" views. Antall views vil stoppe på 301 til de har sjekket den, og så vil den fortsette. Du mister ingen views på dette, og det er ikke noe feil her, et kjapt google søk vil gi deg nøyaktig svar på hva som er grunnen, men det er altså kun en sikkerhetssak når det kommer til at views er verdt penger nåtildags. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Nei det er ingen bug. Det er youtube's system for å luke bort "falske" views. Antall views vil stoppe på 301 til de har sjekket den, og så vil den fortsette. Du mister ingen views på dette, og det er ikke noe feil her, et kjapt google søk vil gi deg nøyaktig svar på hva som er grunnen, men det er altså kun en sikkerhetssak når det kommer til at views er verdt penger nåtildags. ja, jeg tok feil. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Nei det er ingen bug. Det er youtube's system for å luke bort "falske" views. Antall views vil stoppe på 301 til de har sjekket den, og så vil den fortsette. Du mister ingen views på dette, og det er ikke noe feil her, et kjapt google søk vil gi deg nøyaktig svar på hva som er grunnen, men det er altså kun en sikkerhetssak når det kommer til at views er verdt penger nåtildags. Har prøvd å søke det opp men fant ikke mye jeg skjønte!.. Hvor lang tid vil denne "behandlingen" ta? Og hva hvis de tror det er falske views? Hva skjer da? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har prøvd å søke det opp men fant ikke mye jeg skjønte!.. Hvor lang tid vil denne "behandlingen" ta? Og hva hvis de tror det er falske views? Hva skjer da? Tja det er nok ikke så sannsynlig at du bare av seg selv har fått en hel del bot views, det skal ikke gå mer enn en dag, kanskje to. Her hvis du vil vite hvorfor nøyaktig: Link Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kanskje youtube har svaret? 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Og hva hvis de tror det er falske views? Hva skjer da? En kompis av meg drev og refreshet videoen sin til han fikk 301 views. Youtube sjekket, fant sikkert ut at det var falske, og nå er den fryst på 301 også kan han ikke få mer. Tror det ikke skjer mer enn det. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Du har for få "subscribers" Du må skaffe flere for å kunne øke limiten på filmvisningene dine! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Skjer med tullete informasjon a? Det noen folk skrev om at Youtube sjekker om det er ekte eller falske visninger er det sanne svaret. Se videoen johanf la til i denne tråden. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Du har for få "subscribers" Du må skaffe flere for å kunne øke limiten på filmvisningene dine! kan ikke stemme... Har en med 40 000 visninger! Tror jeg bare får vente å se Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 kan ikke stemme... Har en med 40 000 visninger! Tror jeg bare får vente å se Jeg er bare ute å troller en liten tur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå