Cuneax Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Apples nettside viste et alternativ.Bytter Apple ut de utskjelte iOS 7-ikonene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Regner med det blir en orden i dette i løpet av BETA-perioden, eller ihvertfall at standarden er klappet og klart til den ferdige versjonen blir og finne på folk sine mobiler 2 Lenke til kommentar
Sigrs Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hva med å la brukeren bestemme? Eller blir det litt for mye frihet? 2 Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hva med å la brukeren bestemme? Eller blir det litt for mye frihet? Slutt og mas, vi gjør som Cupertino befaler. 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hva med å la brukeren bestemme? Eller blir det litt for mye frihet? Det er vel ikke så mange platformer som støtter brukerdefinerte ikoner. Selv utvikler jeg litt på Android, og der er det apputvikleren som bestemmer ikonene, ikke brukerne. Skulle jeg vurdert iOS måtte det absolutt vært mer fritt, men jeg vet ikke om ikonene er stedet å begynne Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Hva med å la brukeren bestemme? Eller blir det litt for mye frihet?Det er vel ikke så mange platformer som støtter brukerdefinerte ikoner. Selv utvikler jeg litt på Android, og der er det apputvikleren som bestemmer ikonene, ikke brukerne. Skulle jeg vurdert iOS måtte det absolutt vært mer fritt, men jeg vet ikke om ikonene er stedet å begynne måtte bare svare litt på dette,det er jo et enormt hav av launchere custom roms og lignede til android,da syntes jeg det blir litt feil å si at brukeren ikke bestemmer selv..ta feks MIUI som har over 100.000 themes og egne ikon pakker. http://en.miui.com/ Endret 18. juni 2013 av cosm0 Lenke til kommentar
Sigrs Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hva med å la brukeren bestemme? Eller blir det litt for mye frihet?Det er vel ikke så mange platformer som støtter brukerdefinerte ikoner. Selv utvikler jeg litt på Android, og der er det apputvikleren som bestemmer ikonene, ikke brukerne. Skulle jeg vurdert iOS måtte det absolutt vært mer fritt, men jeg vet ikke om ikonene er stedet å begynne Er enig at det er andre ting de burde tatt tak i først, MEN no har jo de allerede begynt med å endre ikonene Så her hvorfor ikke bare dra det helt i land Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg