KingStop Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hei ! Jeg er flau på mine egne veier at jeg aldri har sett Starwars! så i sommer skal jeg sette meg ned å se alle sammen, men jeg har et problem, hvor skal jeg starte? Jeg har spurt, men det er alltid forskjellige.... Går jeg etter rekkefølge, eller når de er produsert`? Håper nåen kan hjelpe ^^ Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg så dem etter rekkefølgen de var produsert i. Altså 4-6 først, og 1-3 etterpå. Angrer ikke på det selv da det er en del som blir "spoilet" i 1-3 som for min del ville ødelagt litt av opplevelsen jeg hadde når jeg så 4-6 =) Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 start med de gamle ellers vil du irritere deg over effektene etter å ha sett de nye Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvorfor begynte de ikke på 1 når de skulle lage filmene egentlig? Lenke til kommentar
KingStop Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Oki, tusen takk <33 Da vet hvor jeg skal begynne Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvorfor begynte de ikke på 1 når de skulle lage filmene egentlig? Det startet med at det skulle lages en film, men pga. storyen ble for lang ble den delt opp. Etter at det slo an, kan du si og mange ønsket mer, ja så ble det mer etterhvert, men da ble det skrevet om det som skjedde før filmene. Har selv ikke sett slutten på Star Wars, så vet ikke om det kan ha noe med hva som skjer i episode VI. Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Tror jeg begynte med de tre nyeste (1, 2 og 3), men måtte bare gi opp. Dårlig skuespill og utrolig kjedelig historie. Nei, jeg holder meg til det jeg liker, og slutter å høre på andres anbefalinger nå. Likte forøvrig sært dårlig både Gudfaren-filmene og Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå