JonasPB Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Heisann Jeg har ikke funnet noen lignende tråd her på forumet, så prøver meg her. Har nylig overtatt ett hus med en flott paddeflat hage på veldig omtrentlig regnet (øyemål) 150 kvm, og jeg trenger ny gressklipper. Har noen erfaring med modellene fra Maculloch som bl.a jula selger? Eller finnes det andre merker som gjør en bedre jobb? Har ikke mulighet (eller lyst) til å legge mer enn 2-3tusen i ny maskin da det er nok andre utgifter man må håndtere med nytt hus, og siden hagen er såpass enkel som den er. Bioklipp/oppsamler er litt hipp som happ for min del, kommer ikke til å spare på komposten uansett, får være grenser for hva en ungkar skal bedrive tiden sin med. El-start og den slags er ikke noe jeg bryr meg om, ung og sprek som man er, men drift på hjula er jo alltids ett pluss... tips og erfaringer mottas med takk! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har noen erfaring med modellene fra Maculloch som bl.a jula selger? Eller finnes det andre merker som gjør en bedre jobb? Det finnes sikkert mange gode merker, men jeg kjøpte denne fra McCullock tidlig å våres og har nok klippet 7-8 ganger. http://www.jula.no/gressklipper-m46-125wr-148cc-721131 Starter med et lite rykk i snora, går som en klokke og støvsuger plenen med oppsamleren. Jeg har ikke prøvd bioklipp, men klipperen er utstyrt med det. I tillegg følger det med vannslange og plugg på klipperen, koble til vann når klipperen går så renses undersiden av klipperen automatisk. Genialt! Denne modellen har klippebredde på 46 cm, noe som er mer enn nok for en plen på 150 kvadrat. Anbefales fra meg. Jula selger klipperen for 2995,- Coop Obs Bygg har tilbud på klipperen nå (ut uken) for 2489,- 1 Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Takk for godt svar mr. Bond! Det var de samme funksjonene som tiltrakk meg, godt å høre at det ikke bare er en gimmick. Har tross alt ikke hørt om merket før, men ut ifra prisen virker det som ett godt kjøp. Tenker jeg går for en slik, takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå