tomsi42 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Fra Løkken I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Knallbra bilete med flotte friske fargar og ein tiltalande komposisjon. God skarpheit og mange interessante detaljar å kvila augo på. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Enig med det Magnar sier her.Knallbra! Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 DAGENS BILDE: Det er noe litt underlig med en rekke fiskerbåter trukket opp på land. Men underlige ting er gjerne glimrende motiver for fotografer! Komposisjonen sitter som et skudd og fargene er deilig levende. Det er nesten så jeg kan kjenne sjølufta! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Knallbra bilete med flotte friske fargar og ein tiltalande komposisjon. God skarpheit og mange interessante detaljar å kvila augo på. Enig med det Magnar sier her.Knallbra! Takk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 DAGENS BILDE: Det er noe litt underlig med en rekke fiskerbåter trukket opp på land. Men underlige ting er gjerne glimrende motiver for fotografer! Komposisjonen sitter som et skudd og fargene er deilig levende. Det er nesten så jeg kan kjenne sjølufta! Takk. Det var en hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Gratulerer med dagens bilde! Velfortjent! Stilig motiv og flott fotografert!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Gratulerer med dagens bilde! Velfortjent! Stilig motiv og flott fotografert!! Hilsen Tove Takk. Jeg ble fornøyd, selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg