Gå til innhold

Er denne sykkelen et bra kjøp?


TheOats

Anbefalte innlegg

TheOats skrev (På 27.6.2013 den 23.52):

Å jeg satte pris på hjelpen. Men vist du og vil diskutere dette videre kan dere vel gjøre over PMer da?

 

Beklager. Det er ikke jeg som har noe lyst til å kverulere, men denne brukeren TOMT synes at det er en uting at jeg hjelper deg...

 

Til : Jeg er ikke interessert i å kverulere med deg. Får håpe at du ikke tror at jeg legger noe negativt i det når jeg gir han et tips.

 

Til TheOats: Igjen, beklager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scott modellen har Shimano Deore/Acera, mens White har Shimano XT, som er mye bedre.

 

White sykkelen (med fast gaffel) er også 3.5kg lettere.

 

Dempegaffler på hybrid sykkler er litt overflødig. Hvis man faktiskt trenger dempegaffel burde man kjøpe MTB for da sykler du mest i skogen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, var innom butikken og plukka ut en. Fikk en del med på kjøpet, så er fornøyd med det :)

 

Får du ikke noe sendings bekreftelse i morgen ville jeg nesten tatt en telefon. Burde jo gå ganske kjapt å shippe avgårde.

Har fått sykkelen nå, å har testet den litt. Har et spørsmål, min lager en klikke lyd når jeg trår ned på den venstre pedalen å er i det tyngste giret foran. Gjør din det?

Lenke til kommentar

Har du smurt gjengene til pedalene og strammet de godt?

Prøv å smøre pedalmekanismen.

Sjekk at det ikke er noe slark i kranken

Jeg tror jeg har strammet til godt nok, å de var smørt fra før. Ikke sikker på hva kranken er (er ganske grønn når det kommer til sykler), men jeg tror giret foran er "stilt" litt feil, for di lyden kommer bare når jeg er på det tyngste giret. Å i går hoppet kjedet av ut mot høyre, vist du forstår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...