Gå til innhold

Er denne sykkelen et bra kjøp?


TheOats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Ser ikke ut som de har satt ned prisen på denne sykkelen.

I går og i dag får du 25% på allerede nedsatte priser også.

Kjøpte meg sko i går til 375 kroner. Landeveisko som før kostet 1400, var satt ned til 500 og så kom 25% på de igjen....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hvor står det at prisen er satt ned på denne? På framsiden er det noen forskjellige tilbud, men ingen som gjelder alt i hele butikken. (Ved mindre jeg bare er sinnsykt treg i hodet å ikke har lagt merke til det lengre =P )

Du må fysisk i butikken for å få det tilbudet, som nå ikke er mer...

Vennefest-NO-130626-27.jpg

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke å være frekk, men du burde endre trådtittelen, slik at det blir enklere å hjelpe deg, og at de med riktige kunnskaper kan hjelpe deg.

Sånn, bedre nå? Trodde ikke jeg trengte å nevne at det er snakk om en sykkel siden denne tråden er postet i sykkel delen av forumet.

Du må fysisk i butikken for å få det tilbudet, som nå ikke er mer...

Åja. Har ikke noe xxl butikk i nærheten av hvor jeg bor uansett.

Lenke til kommentar

Sånn, bedre nå? Trodde ikke jeg trengte å nevne at det er snakk om en sykkel siden denne tråden er postet i sykkel delen av forumet.

 

Men tråden din dukker ikke bare opp der. Den dukker opp på frontpagen på forumet, og den dukker opp på steder der man ikke får vite at den er postet på sykkeldelen av forumet.

 

Just sayin'.

 

Men du har endret trådtittelen, så da er alt OK.

Lenke til kommentar

Men tråden din dukker ikke bare opp der. Den dukker opp på frontpagen på forumet, og den dukker opp på steder der man ikke får vite at den er postet på sykkeldelen av forumet.

 

Just sayin'.

 

Men du har endret trådtittelen, så da er alt OK.

Ah, det tenkte jeg egentlig ikke på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Men tråden din dukker ikke bare opp der. Den dukker opp på frontpagen på forumet, og den dukker opp på steder der man ikke får vite at den er postet på sykkeldelen av forumet.

 

Just sayin'.

 

Men du har endret trådtittelen, så da er alt OK.

Det er jo bare å sjekke hvilket forum spørsmålet ligger i, og ikke bare svare i øst og vest...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

La vær å bruke forumet, om det er for vanskelig.....

La moderatorer gjøre den jobben det er med å moderere forumet. Det er ikke din jobb eller ditt ansvar å korrigere personer her inne. Til det har man forumveiledere og ingen veiledere har reagert på tittelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La vær å bruke forumet, om det er for vanskelig.....

La moderatorer gjøre den jobben det er med å moderere forumet. Det er ikke din jobb eller ditt ansvar å korrigere personer her inne. Til det har man forumveiledere og ingen veiledere har reagert på tittelen.

 

Jeg prøver å hjelpe, slik at det skal bli enklere å oppdage tråden. Det var ment i beste forstand!

 

La vær å bruke forumet, om det er for vanskelig.....

La moderatorer gjøre den jobben det er med å moderere forumet. Det er ikke din jobb eller ditt ansvar å korrigere personer her inne. Til det har man forumveiledere og ingen veiledere har reagert på tittelen.

 

Nå har tråden en ny tittel, all is well, OK? :)

Endret av FandensOldemor123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...