Workman94 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor folk selger N64 spill som Mario 64 eller PS1 spill som Final Fantasy 7 så dyrt i norge hvis jeg kan få dem for 1/5 del på ebay Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvorfor ikke forsøke å tjene mer penger? Er jo heller kjøperen som er idiot, ikke selger. 1 Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Sant nok. Bare vanskelig å tro noen vil kjøpe noe så dyrt når det fins billigere alternativer Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Folk med mye penger vil ha det enkleste alternativet, ikke det billigste. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Sant nok. Bare vanskelig å tro noen vil kjøpe noe så dyrt når det fins billigere alternativer ebay er ikke nødvendigvis billigere. F.eks, jeg kjøpte noe retro console for 4 ganger prisen, men tingen var at fyren solgte ALT som en gigantisk pakke med over 30 spill. Hadde jeg kjøpt alle spill osv fra individe selgere måtte jeg også betale porto for alle, og totalen hadde blitt nesten det samme. Så jeg kjøpte heller dyrt/enkelt. Endret 18. juni 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Synes det er alt for dyrt i Norge selv. Nå er det jo soneforskjeller på NES, men for meg som ikke direkte samler på NES, men heller liker å spille så er det jo laaaangt rimeligere å handle i USA enn i Norge. Men, det har vel litt mer markedet å gjøre. Skal man samle SCN spill til NES, så er det jo ikke like mange der ute som det er US versjoner. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) 1/5 på eBay før frakt og mva. 6/5 etter. Dessuten må man gjerne vente en stund. Det går forøvrig en spøk om NeoGeo-folk, de blir fornærmet hvis de får noe billig. Forøvrig er PS1-spill helt verdiløse. Men folk er tydeligvis villig til å betale blodpris for de. Utrolig nok. For å spille bruker man heller en flash cartridge. Da slipper man å tenke på slitasje på konsoll og kasetter. Endret 23. juni 2013 av Nedward Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Gammel tråd, men den fortjener å leve. Blir som regel billigere fra Ebay inkludert frakt. Selv hvis jeg bestiller ett og ett spill fra forskjellige selgere og får frakt på hvert enkelt. Det er en del selgere i Norge som ser ut til å tro at det er en selvfølge at fraktkostnader fra Ebay skal bakes inn i prisene på spillene i Norge. Det er godt det ikke fungerer slik for alle andre varer. Nå går det mye på Sega for meg for tiden, så da er det enklere med regioner. NES er jo et lite mareritt hvis man ikke vil modifisere konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå