V. Haugen Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Nå er det ikke lenger grunn til å tvile på dens eksistens.Dette er Mini-utgaven av HTC One Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 At den ikke kan brukes som kontroll mot tv og dekoder spiller for meg ikke så stor rolle. Bare den innehar samme kamera som One, kan dette godt bli min neste mobil. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Mini, og likevel større skjerm enn iPhone. 2013 1 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ja den var jo veldig mini 3 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Skjønner ikke hvorfor alle produsenter skal lansere en mini-utgave fra deres nye toppmodel ved å gjøre spesifikasjonene dårligere. Skjermoppløsningen kan jeg skjønne, er vel ikke så lett å få full-HD på 4,3" men resten bør stå i stil med toppmodellen. 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Såg bra ut! Ser passe smal ut for komfortabel nok enhåndsskriving. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ser ut som en HTC Legend. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Skjønner ikke hvorfor alle produsenter skal lansere en mini-utgave fra deres nye toppmodel ved å gjøre spesifikasjonene dårligere. Skjermoppløsningen kan jeg skjønne, er vel ikke så lett å få full-HD på 4,3" men resten bør stå i stil med toppmodellen. Er ikke bare skjermen som er grunnen til at toppmodellene er større, de har rett og slett mer innmat. men sett i perspektiv er jo S4 mindre en HTC One selv om den har større skjerm så utviklingen går ihvertfall i riktig retning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Skjønner ikke hvorfor alle produsenter skal lansere en mini-utgave fra deres nye toppmodel ved å gjøre spesifikasjonene dårligere. Det er jo gjerne fysisk mindre plass. Batteri, cpu kjøling og ekstrautstyr fra den store får det muligens en smule trangt. Det er også godt mulig markedsavdelingen vil separere de to slik at den ene ikke stjeler kunder fra den andre, hvilken vel har mest med utsalgspris å gjøre. Dumt, men sånn er verden. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ser ut som at de har lagt på en stygg ramme, det er jo litt synd. Ellers en meget interessant telefon... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ikke for å være "den fyren"...men det er første gang jeg faktisk tenker at en mobiltelefonen ligner iPhone. For det gjør den 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Visst jeg ser på den, med ett halvt øye kan formen minne noe ja. Alt annet, nei. Jeg sammenligner med min hvite iPhone 5 her nå, vil ikke si likheten er slående på noe vis. Endret 17. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ja den var jo veldig mini Hahahaha, du skrev innlegget mitt for meg, takker Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Det var vel ingen stor overraskelse, men jeg trodde faktisk den kom til å komme i butikken før en hva det ser ut til at den gjør... Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Skjønner ikke hvorfor alle produsenter skal lansere en mini-utgave fra deres nye toppmodel ved å gjøre spesifikasjonene dårligere. Skjermoppløsningen kan jeg skjønne, er vel ikke så lett å få full-HD på 4,3" men resten bør stå i stil med toppmodellen. Kunne ikke vært mer enig. Har HTC One, men synes den er i overkant stor. Hadde bytta til denne på flekken hvis det var kun skjermen som var forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg