pOOf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Er kun kjent med Android og iOS selv. Derfor lurer jeg på om noen har noen meninger om Windows Phone er lettere eller vanskeligere og sette seg inn i for en eldre førstegangsbruker? iOS er kanskje lettest? Men prisen for en iPhone er egentlig over budsjett. Noen meninger? Endret 17. juni 2013 av pOOf Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Viss iOS er over budsjett så er jo Android med Big Launcher noe kanskje? https://play.google.com/store/apps/details?id=name.kunes.android.launcher.activity&hl=en Viss det var det som var i tankene. Eller så er Doro en vei å gå. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Takk for svar. Brukeren har ikke problemer med vanlig størrelse på ikoner. Jeg tenker standard OS ut av boksen, som helt sikkert ikke kommer til å bli fiklet med. Mest bruk av ringing og SMS, men ønsker smarttelefon på grunn av surfing på nettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Windows Phone er om mulig enda lettere å sette seg inn i enn iOS. Beste kjøp om dagen er denne: Samsung Ativ S til 999, uten abonnement: https://nettbutikk.telenor.no/Mobil/samsungativs#! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Så lenge personen er lærevillig og har lyst å fikle med telefonen er det ikke noe problem med noen av de. Hvis derimot personen kommer til å få andre til å gjøre ting for en hver gang det er noe, kjøp en DORO Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Jada, tror ikke det skal være noe problem. WP er vell litt mer lukket enn Android, men det skal nok gå fint. Han har ikke bruk for all verdens apper og spill heller. Da tror jeg det blir en WP. Det var et godt tilbud hos Telenor. Satser på at de ikke er operatørlåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå