Talker Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg lurer på om denne skjermen har disse "stripene" som går over skjermen som jeg har hørt om. Finnes det noe bilde som viser disse? Kan noen forklare hvordan de er? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Akkurat den skjermen kan jeg ikke svare deg på. Men hos meg er de stripene mye svakere enn rutene som er i bakgrunnen her på hw.no. Du legger med andre ord ikke merke til de om du ikke ser etter de bevisst. Jeg måtte f.eks lete etter de nå for å sammenligne med noe og det til tross for at jeg vet hvor de er. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 null streker på min vertfall, og ingen klager heller Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 er det to av disse eller flere? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 null streker på min vertfall, og ingen klager hellerhar du akkurat denne da? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg får striper nedover hele skjermen når jeg bruker høy oppløsning. Ganske irriterende. Har Hansol 730ED Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Jeg får striper nedover hele skjermen når jeg bruker høy oppløsning.Ganske irriterende. Har Hansol 730ED Hvor høy oppløsning er dette på da? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Er det noen som kan bekrefte at DENNE skjermen har/ikke har sånne striper? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 om det er de 2 horisontale stipene som går på tvers av en trinitron skjerm du lurer på så er ikke det noe du skal bry deg om. De kommer av måten billedrøret er bygd opp på og har ingen ødeleggende effekt for din bruk av skjermen. Det er kun skjermer som bruker trinitron teknologien som har disse 2 stripene. De synes som 2 tynne tynne lysegrå streker horisontalt med en omtrent 10-15 cm mellom hverandre og omtrent like mange cm fra bunn og topp. Dette gjelder de skjermene jeg har sett og brukt. Du legger kanskje merke til de i starten, men etter hvert "forsvinner" de. En trinitron skjerm er somregel bedre en en uten denne teknologien da bildet blir bedre og som oftest har skjermen helt flat og ikke noe juksing som flat glassflate og bøyd bilde inni som noen produsenter lager. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 om det er de 2 horisontale stipene som går på tvers av en trinitron skjerm du lurer på så er ikke det noe du skal bry deg om. De kommer av måten billedrøret er bygd opp på og har ingen ødeleggende effekt for din bruk av skjermen. Det er kun skjermer som bruker trinitron teknologien som har disse 2 stripene. De synes som 2 tynne tynne lysegrå streker horisontalt med en omtrent 10-15 cm mellom hverandre og omtrent like mange cm fra bunn og topp. Dette gjelder de skjermene jeg har sett og brukt. Du legger kanskje merke til de i starten, men etter hvert "forsvinner" de. En trinitron skjerm er somregel bedre en en uten denne teknologien da bildet blir bedre og som oftest har skjermen helt flat og ikke noe juksing som flat glassflate og bøyd bilde inni som noen produsenter lager. Ja vet du om denne skjermen jeg snakker om har denne trinitron teknologien da? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 til den prisen og uten at det står i tech. listingen så tviler jeg sterkt på det. alle trinitron skjermene som jeg har vært borte i har med trinitron i selve navnet... sony G blabla trinitron technology Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 til den prisen og uten at det står i tech. listingen så tviler jeg sterkt på det. alle trinitron skjermene som jeg har vært borte i har med trinitron i selve navnet... sony G blabla trinitron technology så dette er en skjerm med buet bilde bak glasset? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg får striper nedover hele skjermen når jeg bruker høy oppløsning.Ganske irriterende. Har Hansol 730ED Hvor høy oppløsning er dette på da? De begynner og komme fra 1280*960 og oppover. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 men er dette en dårlig skjerm når den har denne "falske" flatheten? Ser man dette? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 men er dette en dårlig skjerm når den har denne "falske" flatheten?Ser man dette? Den skjermen har ikke falsk flathet, glasset og bilderøret er buet. Sitter og glor på den nå, finner absolutt ingen striper (1280x1024, 957p) Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du ser ikke stripene på diamantrontrinitron (som sony kaller sine) skjermer.. Har en slik selv, og de er usynlige. Det er ikke bare at glasset er buet som er den eneste forskjellen, et diamantron rør er mye bedre, og klarere. Også mer stabilt. (Derfor stripene er der) Kort sagt er det en grunn til at disse skjermene er dyrere. Det er ikke diamantron bilderør på samsung 957. Lenke til kommentar
bollefisen Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Etter 2 uker ser jeg ikke stripene lenger, HJELP i'm going blind Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 null streker på min vertfall, og ingen klager hellerhar du akkurat denne da? null streker på min vertfall, og ingen klager heller ja jeg har 957P... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå