teigas123 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Hei Har vel snart hatt min HTC One x i over et år. Den har fungert greitt, eneste wifi problemet. I går når jeg skulle plugge den i usb porten på pc en, som jeg så ofte gjør ville den ikke koble seg til. Forsøkte med andre ledninger også, men til ingen nytte. Skrudde tlf en av, og fikk liksom koble til usb lyden, så leiter den etter driver men da får jeg bare device unplugged etter en liten stund. Når den har ligget med usb kabelen i en liten stund, starter den av en eller annen merkelig grunn av og til HTC BIl appen? Skjønne det ? Dette gjør den også når jeg lader via stikk kontakt ? Har forsøkt og gjennoprette til fabrikk innstilinger, og ikke legge inn noen apper( ikke synce med google). Det ser ikke ut til å hjelpe ? Noen tips eller triks? Eller har rett og slett usb inngangen blitt ustabil? Slik ser htc bil programmet den alltid har lyst å starte ut: http://mobilesyrup.c...35443133888.png Endret 17. juni 2013 av teigas123 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Høres ut som kontakten i telefonen er defekt. Kabelen til selve kontakten er løs f.eks. En liten lodding kunne kanskje fikset problemet. Men det bør helst skje på et mobilverksted. Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Jah, mistenker noe slikt jeg også. Får til og lade av og til. Men må av og på med tlf en for at det skal gå, Via usb og vanlig stikk kontakt. Så er kanskje rart den kommer til slutt og starter og lade? Kan det skje selv med dårlig kontakt ? Endret 17. juni 2013 av teigas123 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Sjekk usbkontakten for fremmedlegemer (lo etc), bruk forsiktig f.eks en plasttannpirker eller lignende for å prøve å fjerne det som av ligger der. Hvis det ikke hjelper er det feil inni kontakten, f.eks lodding som har løsnet, og da må den nok på verksted. At den går i bil-modus tyder på kortslutning mellom to av de midtre pinnene i usb-kontakten, slik at telefonen tror den er satt i bildock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå