Hazelhart Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Noen som vet om nettsider hvor man kan gratis laste opp bilder og få en direkte link til bildet, slik som tinypic.com, men denne linken aksepteres ikke å bli lagt ut på enkelte forum, så derfor trenger jeg en annen nettside. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) bildr.no imageshack.us photobucket.com imgur.com bayimg.com Endret 17. juni 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 imgur anbefales. Sjekk også ut imgur-addon om du bruker Chrome. Den er gull. Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 tinypic.com i tilegg til de som er nevnt Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 tinypic.com i tilegg til de som er nevnt I skrev når jeg opprettet tråden at jeg trenger andre nettsider enn tinypic.com... Siden jeg allerede nevnte tinypic, så visste jeg åpenbart om den siden. Lenke til kommentar
Nyphz Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 http://radikal.cc/ hvis du ønsker en side uten javascript. Er på russisk men er ganske rett frem å laste opp der. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Noen som vet om nettsider hvor man kan gratis laste opp bilder og få en direkte link til bildet, slik som tinypic.com, men denne linken aksepteres ikke å bli lagt ut på enkelte forum, så derfor trenger jeg en annen nettside. Flickr! Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) I skrev når jeg opprettet tråden at jeg trenger andre nettsider enn tinypic.com... Siden jeg allerede nevnte tinypic, så visste jeg åpenbart om den siden. Så det etter jeg hadde postet. Hva med Deviantart? Eller bruke dropbox sin Endret 29. juni 2013 av Fillfall Lenke til kommentar
Sealie.no Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg har skrevet et innlegg hvor jeg har listet opp 15 nettsider med bildebibliotek du kan bruke. Både kommersielt og privat.Gratis bilder på nett Selv bruker jeg stocksnap.io mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå