taper89 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg skal ta urinprøve hver måned hos fastlegen min for å unngå narkotikabruk. Kan jeg pisse på en flaske og ha det stående til hver prøve, eller vil urinen bli "gammel" og det vil vises på prøven? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kanskje du bare skal gjøre som du har fått beskjed om og slutte med narkotikaen som tydeligvis kontrollerer livet ditt? 3 Lenke til kommentar
taper89 Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Var ikke det jeg spurte om. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Jeg skal ta urinprøve hver måned hos fastlegen min for å unngå narkotikabruk. Kan jeg pisse på en flaske og ha det stående til hver prøve, eller vil urinen bli "gammel" og det vil vises på prøven? Du blir kontrollert for slike flasker før du avgir prøve. I alle fall om legen/bioingeniøren gjør jobben sin, men jeg visste ikke det var hos fastlegen man avga disse prøvene? Ang. spørsmålet ditt. Urin er "ferskvare" og vil nok ikke kunne lagres for bruk på disse prøvene. Endret 17. juni 2013 av Star Fox Lenke til kommentar
Nyphz Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Beste tipset jeg kan gi deg er å betale nabogutten for å pisse i en drikkepose dagen før du tester deg. Posen taper du på magen under klærne dine, putter den eventuelt i underbuksen. Lenke til kommentar
taper89 Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg har ikke blitt sjekket for noe sånt enda. Lenke til kommentar
taper89 Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Ang. spørsmålet ditt. Urin er "ferskvare" og vil nok ikke kunne lagres for bruk på disse prøvene. Takk for svar. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Du lever i hvert fall opp til brukernavnet ditt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå