Mala Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Hallo! Skal til Magaluf å herje litt om 1 mnd. tid, og er egentlig ikke så gira på å bruke min iPhone 5 der nede. Har i tillegg lagt innpå Beta1 av iOS 7 som gjør at den lett kan sluke strøm noen ganger. Så da er jeg egentlig ute etter en telefon som kan erstatte iPhonen under litt mere ville omstendigheter, har kikket litt på Lumia 620 som virker som en habil telefon til prisen ihvertfall. Ellers stiller jo Huawei Ascend W1 veldig sterkt med sitt batteri, men den skal visstnok være noe skranglete i forhol til Lumia`en.. Kunne i det hele tenkt meg en Windows telefon, ettersom jeg er litt nysgjerrig her! Men kom gjerne med forsleg, samme hvilket OS det er egentlig. Vil gjerne kunne ta greie bilder og være "sosial" på samme måte som via en iPhone. Bra batteritid (så godt det lar seg gjøre i dette segmentet) er ett pluss Kan sikkert strekke meg noen hundrelapper, om det er verdt det. Takker hjertelig for svar! Endret 16. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) https://nettbutikk.t...il/samsungativs for 999.- har samme innmat som SGS3. Endret 17. juni 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) I alle dager så billig den var da Eneste som er ankepunktet er jo at jeg er allergisk mot skjermer opp mot 4.7", men til den prisen... En helt åpen telefon hadde jo også vært greit, er allerede OneCall kunde og er fornøyd med det Endret 16. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ativ S har på langt nær samme innmat som S3. Ativ S har msm8960 snapdragon soc dual core 1, 5ghz krait og adreno 225. S3 har Samsungs Quad core exynos 4 4412 , og arm mali-400. Så de har ikke samme grafikk chip heller. Men 4.8" amoled displayet er det samme. Men for all del 999,- tilbudet er helt knall. 1 Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Clash Ohlson har Nokia mobiler som tåler fylla og har Facebook integrasjon fra ca 700-1500 kr, spørs hvor fancy du vil ham dem, de fås med touch skjerm, har bra kamera og kan brukes i dagesvis på en ladning. Ekstremt gode mobiler til turer og som reserve! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 I alle dager så billig den var da Eneste som er ankepunktet er jo at jeg er allergisk mot skjermer opp mot 4.7", men til den prisen... En helt åpen telefon hadde jo også vært greit, er allerede OneCall kunde og er fornøyd med det Har enda ikke hørt om noen som har fått en låst telefon. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ativ S har på langt nær samme innmat som S3. Ativ S har msm8960 snapdragon soc dual core 1, 5ghz krait og adreno 225. Takk for info, jeg har nok blitt litt lurt av andre poster jeg har lest om telefonen. Men som du nevner, så er det uansett et bra kjøp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Ble en Lumia 620 til slutt, fallt virkelig for formen og håndterbarheten på denne. Bør kunne brukes rimelig trygt, selv om man er stang ut på alkohol tenker jeg Virker som en koselig liten sak dette her, tror jeg må legge bort iPhonen noen dager og bare bruke denne for og se om W8 OS er noe særs . Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ble en Lumia 620 til sluttBra deal på den for tiden ja, og hendig størrelse. Blir OT dette, men går det an å slå av overganger / animasjoner i Winphone8 / Lumia (gjerne med hack)? Blir helt dårlig av å bruke winphone 8 pga de animasjonene. Lenke til kommentar
KragHack Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har også kjøpt meg lumia 620 som reserve telefon, og ble veldig positivt overrasket!! Er jo nesten like kjapp som lumia 920en min. Såklart mye som er dårligere, men alikevel mye mobil for pengene. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Vi har Instance for instagram, og facebook beta til facebook. Ikke la deg lure, denne betaen er nå så og si bugfree, og det mest visuelle og enkle appen kontra IOS og Android. Twitter har en offesiel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå