Hoppsann Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hei, ser etter en ny Telefon ettersom min Xperia Arc S har begynt å leve sitt eget liv.. Iphone er uaktuelt. Har tittet litt og sett på Sony sine, Xperia Z og Xperia ZR, Har også sett på S4. Har absolutt null peiling på mobil innmat.. Er mye aktiv om vinteren med Twintip. Så derfor kan Xperia Z være en fordel. (har aldri mistet mobilen) Er veldig fornøyd med Sony sin kvalitet og de har levert på hver eneste telefon jeg har hatt ZR er visst billigere og mer solid, men er ingen "villmann" og bruker mye tid foran pc skjermen eller med venner, så er meget lite ute i skog og mark S4 er jeg usikker på. Den tåler jo ikke mye og koster 500 kr mer, men har den bedre innmat? Og er den bedre på noen måte? Har ingen planer om å bestille i nærmeste fremtid men kanskje engang utover sommeren. Takker for alle svar Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hva med å prøve HTC One? Den har jeg hørt ganske mye bra om Men jeg tror det er en Windows Phone... Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Hva med å prøve HTC One? Den har jeg hørt ganske mye bra om Men jeg tror det er en Windows Phone... HTC one er ingen Windows phone. Dessuten tror jeg ikke jeg bruker penger på det ettersom jeg har hatt en tidligere.. Synes ikke noe kvaliteten der. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 S4 Active kommer snart og er en vanntett versjon av Galaxy S4. HTC One er forøvrig en telefon helt på høyde med S4, så du må ikke overdrive tidligere erfaringer med HTC vs denne ^^. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 HTC One har samme innmat som Galaxy S4. Tror nok Sony Xperia Z vil være et bra valg, men vent på S4 Active. Den har litt svakere innmat enn vanlig S4, men det tviler jeg på at du vil merke. Den er også vantett og noe mer robust enn vanlig S4. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kjøp ikke Xperia Z. Har hørt at den har mye problemer. Blant annet klager mange eiere over at den blir veldig varm bare ved lettere spilling, surfing osv. Kameraet er også langt fra S4 kvalitet. Prøvde Xperia Z og S4 i en god stund for noen uker tilbake og det er ingen tvil i verden om at S4 er en bedre telefon. S4 er ikke vanntett, men bedre på alt annet. Ellers som nevnt så kommer S4 Activ også, denne er vanntett. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 S4 er en sterkere versjon av Xperia Z, med samme bildebrikke. Xperia Z bruker Snapdragon S4 Pro, og Samsung S4 bruker Snapdragon 600. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 HTC One har samme innmat som Galaxy S4. Tror nok Sony Xperia Z vil være et bra valg, men vent på S4 Active. Den har litt svakere innmat enn vanlig S4, men det tviler jeg på at du vil merke. Den er også vantett og noe mer robust enn vanlig S4. Den har samme CPU etc som vanlig S4. Største forskjell er displayet som er en annen type (bedre i sollys). Det var masse rykter rundt hardware i denne før den kom, men det viste seg å være langt bedre specs. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Venter vel på S4 active og ser hva det kommer da.. Hvis ikke blir det kanskje en Xperia Z®. Har prøvd S4 og Xperia Z og er uenig i at forskjellen er så stor.. Ihvertfall til mitt bruk.. Men S4 Active er intresangt.. Noen som vet hva prisen blir? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Venter vel på S4 active og ser hva det kommer da.. Hvis ikke blir det kanskje en Xperia Z®. Har prøvd S4 og Xperia Z og er uenig i at forskjellen er så stor.. Ihvertfall til mitt bruk.. Men S4 Active er intresangt.. Noen som vet hva prisen blir? mellom 4 og 5 tusen. Tipper rundt 4500,-, men blir ikke overrasket hvis den ligger godt over. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 mellom 4 og 5 tusen. Tipper rundt 4500,-, men blir ikke overrasket hvis den ligger godt over. haha ja.. Men blir vel kanskje første 2 månedene.. Er fortsatt ganske gira på Xperia Z.. Blir det like stor skjerm på S4 active som på S4..? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 5" på begge og samme prisleie. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Ser Xperia Z går for ca 3900 nå. LG Optimus G E975 til 3153,00 NOK er heller ikke noe dumt valg (blir det for billig? ). Toppmodellene er vel ganske jevne på innmaten. Endret 17. juni 2013 av Fjellvåken Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Ser Xperia Z går for ca 3900 nå. LG Optimus G E975 til 3153,00 NOK er heller ikke noe dumt valg (blir det for billig? ). Toppmodellene er vel ganske jevne på innmaten. Har flere LG telefoner.. De tåler ikke så mye iforhold til det mine sony telefoner har gjort. Men venter nok til S4 active kommer, så får jeg se da. Lenke til kommentar
MortenO Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Bryr folk seg faktisk om telefonen er vanntett..? Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Selvfølgelig! Jeg gjør det ikke, men skjønner at de som bruker telefonen mye i båt og andre steder den er utsatt for vann bryr seg. 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Man kan jo ødelegge en telefon bare ved å ha den på innsiden av en jakke på høsten/vinteren (kondens). Fuktighet er den største faren for en smarttelefon, etter fall i bakken. Endret 20. juni 2013 av Jan Skrotnes 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 HTC one er ingen Windows phone. Dessuten tror jeg ikke jeg bruker penger på det ettersom jeg har hatt en tidligere.. Synes ikke noe kvaliteten der. Jeg snakker om denne, det er vel den du og skriver om? Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Jeg snakker om denne, det er vel den du og skriver om? Har hatt en tidligere HTC telefon.. Tror det var Wildfire eller noe sånt.. husker ikke helt. Skrev vel en smule feil men mente at jeg hadde hatt det før. Har hørt mye om HTC telefoner fra venner og de anbefaler det ikke.. Har bare hørt at det er dårlig kvalitet.. Bryr folk seg faktisk om telefonen er vanntett..? Det er ganske så hendig når man er mye ved vannet.. Har et par venner som har ødelagt S3'ene sine pga. det.. Endret 20. juni 2013 av cheeze Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Skulle jeg kjøpt ny mobil nå ville jeg helt klart gått for Samsung Galaxy s4 active! Sitter nå med en s2 og det er en god telefon Har prød s4, og det er en fantastisk telefon! Koster 4600, men det er helt klart verdt pengene siden den er vanntett og varer lenger! http://www.dustinhome.no/product/5010747129/samsung-gt-i9295-galaxy-s4-active-urban-grey/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=2068 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå