Tesshin Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Tenkte jeg skulle pimpe opp litt i pcen og tenkte jeg kunne gå over kablene i første omgang. Hvor er det beste stedet man kan kjøpe kabelstrømper eller sånn spiralbånd i plastikk dere vet til å ha rundt kablene? Er gjerne ute etter dette i farger og sånn. Fant ingenting på komplett. Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 mdpc-x Takk skal du ha. De "sleeves" som du ser der er enkle og trekke over kablene, eller må jeg lage alt til og med selve kontakten eller hva man skal kalle det også? Lenke til kommentar
Venator Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Vet ikke hva folk syntes om disse, men corsair er jo et kvalitetsmerke http://www.corsair.com/us/power-supply-units/psu-accessories-1.html Lenke til kommentar
agito Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hva som er enklest kommer veldig an på hvilken PSU du har. Jeg vet NZXT har en del extensions som er svært lette å bruke. Eller om du har en modulær corsair PSU selger de sleevede kabler med god kvalitet. Om du skal gjøre det selv, altså sleeve dine egne kabler trenger du noe værktøy for å få ut pinnene. mdpc-x selger disse til en ok pris og svært god kvalitet. Sleevene til mdpc er også av høy kvalitet og lette å få på. En annen butikk med et mye større utvalg er frozencpu.com, brukt den selv noen ganger og leverer rimelig fort og produktene er helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå