Gr1dal Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hei, jeg har vært så heldig å bli trukket opp i Norsk muntlig. Fikk dette temaet: Tekster som har gjort noe med deg. Så da tenkte jeg at jeg skulle fortelle om en bok jeg har lest og litt om en film som er bassert på den. Boken heter "I morgen, da krigen kom" og er skrevet av John Marsden. Det er en bra bok. Har nå gjort unna alt som skal til for å få presentert boka og filmen på en god måte og forklart hva jeg synes er bra/dårlig, men nå som jeg er kommet til den delen der hvor jeg skal snakke om hva den har gjort med meg, står det helt stille. Vet ikke helt hvordan boka kan gjøre noe med meg, eller hvordan jeg kan late som om den har gjort det... Noen som kan hjelpe meg med dette, vil bli satt stor pris på all hjelp ! Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Kan vel alltids skrive noe om at boka har fått deg til å endre mening om et eller annet. Det virker kanskje litt overdrevet å skrive at boka har forandret deg som menneske, hvis du ikke mener det sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå