Gå til innhold

Forsterker til Fence Audio Boost 212

Anbefalte innlegg

Hei

Har en dårlig og gammel JVC-forsterker til anlegget mitt som jeg tenker å bytte ut. Den er 20 + år gammel, så har vel gjerne sett sine beste dager.

Har noen noen tips til hva som kan være en fin kombinasjon?

Takk på forskudd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hadde Klart det. Er egentlig interessert i en med fjernkontroll. Er så lei av å måtte reise meg for å stille på volumet. Kan vanlige forsterkere som sånne fra Onkyo, HK, yamaha være sterke nok? Og om nei, kan de brokobles for å bli sterke nok?

Lenke til kommentar

Ja, skjønner. Disse har jo peak på 600. så de krever sitt de og.

De er kjøpt på finn for et par år siden. Har holdt ut med den gamle forsterkeren, som jo er ganske alright (hvert fall ut i fra det jeg har skjønt), men likevel gammel som fy.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nei. Eller, det vil si... Jeg planlegger å kjøpe en slik feks: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/receiver-og-forsterker/VSX528K/pioneer-5-1-receiver-vsx-528-k , eller lignende. Vet ikke helt. Alt jeg vil er egentlig å kunne bruke fjernkontroll, samt ha grei lyd. Trenger ikke blå ut vinduene.

Jeg har fra før en jvc, https://www.google.no/search?q=jvc+ax+z711&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb&client=safari , som åpenbart er for gammel og sleten. Men den trykker ganske bra..

Lenke til kommentar

Gå heller for en stereo forsterker enn surround hvis du bare skal ha stereo, mye mer power i de, også lurt å merke seg at det er kun NAD og Harman Kardon som oppgir riktige watt, alt fra yamaha, pioneer ol har skrytewatt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...