appelsinbrus Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Var ute på tur med noen venner i uka som var, og da var vi innom en liten bensinstasjon som aller mest så ut som en liten amerikansk diner nede ved Elverum et sted. Var mørkt da vi kjørte, og jeg var litt trøtt, så usikker på akkurat hvor vi var. Men utafor stasjonen står det en gammel Amazon, et flak av en amerikansk bil, og noen amerikanske lastebiler. Noen som aner hvilket sted jeg snakker om? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) BP'n på Sørskogbygda? http://www.statoilel...mmel-bp-stasjon Edit: Er riktignok ikke en Amazon han har utenfor der, men en 63 Volvo Duett. De er lette å forveksle. Endret 16. juni 2013 av magnusalex Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Er nok ikke den der, og temmelig sikker på at det var en Amazon.. Den er moderne både utapå og inni, men han som driver den har gjort den om til en slags diner. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ok Da vet jeg ikke, hehe. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Amazon kan jo minne om mange gamle amerikanske biler. Det er spesielt en amcar som ser ut som en forvokst Amazon, men jeg kommer ikke på hvilken det er. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg vet da vel hvordan Amazon ser ut, bestefaren min hadde en.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Poenget mitt er at det kunne vært noe annet, som du sa, det var mørkt og du var trøtt. Vet ikke hvor nært du kom. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Det var en Amazon. Jeg stod ca 30 cm unna - under lyset på bensinstasjonen, mind you. Det eneste mørket gjorde, var å gjøre det uklart hvor vi befant oss rent geografisk. Var jo skau på alle kanter i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå