MrLee Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Google drive Windows klienten dukket nettopp opp med ett vindu ala dette (samme prompt, bare windows GUI). Ok tenker jeg, ikke no problem, og trykker OK. Rett etterpå avslutter spillet jeg har i window mode og skal starte ett annet. "Programmet finner ikke filen" - WTF?! Sjekker disken og alle filene som ikke var aktive i det øyeblikket jeg trykket i Google drive er slettet fra disken. Ca 300GB med data. Eneste som lå igjen var filene til spillet jeg hadde kjørende (låste vel mappa). Og nei, jeg hadde IKKE disse filene lagret i google drive mappa ei heller var det aktivert sync på disse via google drive. Hvis det ikke var for at jeg hadde backup av mer eller mindre alt fra før, så hadde jeg blitt RIMELIG forbanna. Ja det finnes file recovery programmer som kan hente ut slettede filer, men det er stress, og det er ikke alltid de klarer å gjenopprette alt og/eller med samme katalogstruktur. Og med så mange filer så hadde det vært ett helvete uten like å rydde i dem. Poster dette som advarsel til alle andre. PS: Alt av filer jeg hadde på google drive var også lagt i trash i google drive på web... Endret 16. juni 2013 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Google drive Windows klienten dukket nettopp opp med ett vindu ala dette (samme prompt, bare windows GUI). Ok tenker jeg, ikke no problem, og trykker OK. Vel, du kan vel ikke skylde på andre enn deg selv her vel.. OK, for å flytte til søppelbøtta! Du burde vel heller at valgt UNDO, og således sluppet dette problemet ditt!! Neste gang må du lese bedre før du klikker OK vettu.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) "Items you recently removed from your google drive"... Ikke Hele disken. Poenget her er at den Slettet ALLE mappene på disken, selv dem som ikke hadde vært i nærheten av google drive. Google drive var konfigurert til å bare synkronisere en ting, Google drive mappa på D:\. That's it, ikke mer, ikke mindre. Men den sletta alle de andre mappene også. Og ja, jeg er 100% sikker på at jeg ikke hadde aktivert sync på dem via Google drive (er ikke idiot). I tillegg la de få filene som jeg hadde på google drive som jeg IKKE hadde fjernet fra google drive, i trash mappa på google drive...forstå det den som kan. Endret 17. juni 2013 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå