Coederror Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 kjøpte meg et nytt kamera her om dagen... Jeg har laget en liten film og skal redigere, problemet er at jeg har dv uttak på kameraet og usb port på data'en...Finnes det ledninger til dette bruket? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du må skaffe en firewire inngang på PC'en din. Kjøp et nytt lydkort med firewire eller et eget kort. USB virker IKKE for overføring av DV film med full kvalitet. Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Noen tips om hvor jeg kjøper dette og pris??? Takk for svar! Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Du har ikke skrevet hva du har av maskin og programvare eller redigeringsambisjoner så jeg vil anbefale at du bruker litt tid her på forumet før du bestemmer deg. Dette er vel den billigste startpakken : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&view=detailed Lenke til kommentar
geokri Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 hvis du har kjøpt et av de nye sony kameraene så kan du bruke usben på kameraet og koble til pcen, da kan man brenne filmen sin ut som videocd Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Maskinen min er en 1,8 ghz, 256 ram, med 8 usb porter...kameraet har ikke usb ut ...Jeg hadde tenkt å bruke programmet til å legge inn litt tekst og redigere litt på personene i filmen...... Har allerede studioDV, men jeg mangler Dv-inn...skjønte du det nå? Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvis du har software, og er ute etter rimeligste alternativ: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå