medlem-240785 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hei, jeg er ikke så veldig god på dette området! trenger litt hjelp av noen dyktige lyd eksperter, det har seg slikt at bilen har en spiller som er montert fra fabrikk. så det jeg lurer på er: kan jeg koble sub og forsterker i bilen uten og måtte skifte ut original spilleren? kan jeg bruke ratt funksjonene (volum og andre diverse knapper på rattet) vist jeg kobler ut den originale og skifter den ut med en annen spiller. hvis jeg må skifte original spiller så lurer jeg på om noen av dere vet om en spiller som passer, en komplett lyd pakke? hvordan skal dette kobles slik at det ikke kortslutter ? så kort oppsummert - vil ha sub i bilen uten å måtte skifte original spiller -vil også ha aux -at det er god lyd -hvilke iso overganger trenger jeg? -hva trenger jeg for å gå et komplett anlegg i bilen? spilleren som er i bilen er av typen: bmw business cd Håper at noen vet:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ja, du kan koble forsterker til den orginale spilleren men da trenger du en overgang. Men siden du også vil ha aux, så bør du bytte spiller, og det er ikke noe problem å få multirattet til å fungere med ny spiller. Det finnes rammer til E46 for både enkel og dobbel-din spiller, så du har masse å velge i. Her finner du isokontakter: http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/1453_1163_1166 Det beste blir ny spiller, nye høyttalere foran, forsterker(e) og sub, men det blir vanskelig å anbefale noe konkret uten å vite hvor mye penger du er villig til å bruke Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Ja, du kan koble forsterker til den orginale spilleren men da trenger du en overgang. Men siden du også vil ha aux, så bør du bytte spiller, og det er ikke noe problem å få multirattet til å fungere med ny spiller. Det finnes rammer til E46 for både enkel og dobbel-din spiller, så du har masse å velge i. Her finner du isokontakter: http://transmedia.my.../1453_1163_1166 Det beste blir ny spiller, nye høyttalere foran, forsterker(e) og sub, men det blir vanskelig å anbefale noe konkret uten å vite hvor mye penger du er villig til å bruke en fin starter pakke, med sub, forsterker spiller, ramme til spiller, alt av kabler. alt som er nødvendig for og få et bra starter anlegg. trenger ikke aux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå