'dharma_boy' Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei Kan noen forklare meg hvordan jeg skal få byttet Brukernavn??? Jeg prøvde å skifte brukeravn i profilen min, men det gikk ikke... Håper på svar på spørsmålet mitt Takker!!!! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du kan ikke bytte brukernavn. Admins kan gjøre det, men det spørs om de orker å ta seg av bryet. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Vi skifter ikke noens brukernavn med mindre det er en veldig god grunn til det. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har hørt hvis du har en god begrunnelse så kan det hende at de tar seg bryet..men tror at grunnen bør være god og godt gjennomtenkt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ja. Jeg var heldig og fikk byttet brukernavn. Samme var BBC. :-) :smile: Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ja. Jeg var heldig og fikk byttet brukernavn. Samme var BBC. :smile: Hva het du før da? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Vi skifter ikke noens brukernavn med mindre det er en veldig god grunn til det. må si at nicket hans kunne trengt en liten overhaling. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ja. Jeg var heldig og fikk byttet brukernavn. Samme var BBC. :smile: Hva het du før da? Jensemann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå