Mazå Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Hei Har da et logitech g-19 tastatur. Nå den siste uka så har verken mediaknappene /mute/unmute/lyd opp og ned sluttet å virke. Skjer ikke noe når jeg trykker på de. LCD skjermen og fargene på tastene virker fint. Noen som vet problemet? Takk på forhånd:D Endret 16. juni 2013 av Mazå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har du installert software for tastaturet? Noe som er funket for meg med slike driver problemer er å reinstaller det. Lenke til kommentar
Mazå Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Virker desverre ikke etter reinstallasjon av driver. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Skjedd en del ganger her også i det siste.. Hjelper om jeg avslutter "Logitech Gaming Software" så starter den på nytt.. da fungerer det normalt igjen. Lenke til kommentar
Mazå Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Fant ut av problemet, og virker fint nå. fant svar på denne siden :http://forums.overclockers.com.au/showthread.php?t=814425 Thought I'd provide a bit more closure on this thread as the problem came up again today and I found out this thread is the second result on google for "g19 media keys." Fortunately I also just got em working again.To get the volume roller/media keys/mute button working again, do the following: 1. Open Control Panel 2. Select Administrative Tools 3. Open Services 4. Find "Human Interface Device Access" 5. Right click, start 6. Right click , properties 7. Set startup type as Automatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå