D02 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hei! Har spansk eksamen snart og lurer på om noen kunne gitt noen typiske spanske spørsmål man kan få på eksamen? Prøver ikke å få dere til å gjøre dette for meg, men er mer for å få andre inputs enn det jeg selv har. Trenger heller ikke svare på spørsmålene, men fint hvis : ) Typiske temaer jeg kan tenke meg er om: Familie Skole Ferie (Sommer) Været Meninger Spørsmål om hvordan presentasjonen gikk. etc. Dette er spansk 2 btw. : ) Lenke til kommentar
ingunnm Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Man får endel spørsmål knyttet til presentasjonen man har ihvertfall Lenke til kommentar
D02 Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Ja. Hadde den i dag. Så hvis andre skulle søke opp denne siden så kan jeg si hva jeg fikk om: Som du sier, endel spørsmål om presentasjonen, fremtidsplaner, familie og hva jeg likte var temane det gikk i for det meste. Tilslutt spurte de litt om hva jeg hadde gjort før selve eksamen. Lenke til kommentar
ingunnm Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Gikk det bra? Kan jeg spørre om hvilke verbtider du "måtte" bruke mest? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Går i infinnitiv, preteritum og futurum. Jeg klarte ikke å tenke på hvilken form jeg snakket i når jeg satt der, men fikk + for å ha snakket i preteritum og futurum : P Fikk 4, noe jeg er veldig fornøyd med egentlig. Lenke til kommentar
ingunnm Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Så bra, grattis! Okei, tusen takk! De sa ikke noe om kondisjonalis-formen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå