Gå til innhold

hjelp til ny smartmobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lumia 920 er enkel og grei, men jeg følte meg litt låst som med iOS med den, det likte jeg ikke. S4 har jeg ikke prøvd, men touchwiz på S3 (androiden de bruker, enkelt og greit) er helt grei. Den mangler noen funksjoner som jeg har i Sense med HTC One, men samtidig har den også funksjoner som ikke jeg har på min, ikke at jeg kommer på noe i farten, men.

Hva med å prøve dem i butikk? Tror ingen bryr seg om du står der i to timer! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf

Med iPhone er du litt mer "låst" til Apple sitt univers, uten at det trenger å være negativt. Du får ikke tilpasset like mye som en Android-telefon, og har ikke tilgang til filsystemet.

HTC One og SGS 4 er gode telefoner, like rask, men om du vil ha HTC Sense (som er HTC sitt "skall") eller TouchWizer vel egentlig det som avgjør.

Mitt råd er: Gå til nærmeste butikk, be om å få prøve telefonene der, og bestem ut i fra det :)

Lenke til kommentar

Ville ikke anbefalt Nokia om du ikke har prøvd windowsmobile før. Tipper det trenger 1-2 oppdateringer før det er på nivå med android. Men det ser veldig flott ut å jeg liker å bruke det. Men f.eks at det er en felles volum kontroll til systemlyder og ringelyder irriterer meg alt for mye. Hver gang en skal høre musikk må eg skrue ned ringelyden, og hver gang jeg er ferdig med høre musikk må jeg skrue opp ringelyden igjen. Ofte glemmer jeg det å setter på musikk å får vondt i hørene fordi det er så høyt. Det er ikke mulig å skrue av skjerm rotasjon. Ikke uke visning i kalender osv. Vet du om tingene så kan irritere å det ikke gjør noe, er windowsmobile kanon :-)

Htc one har fm radio men mangler minnekort, sikkert også bedre lyd enn s4. S4 har minnekort men mangler fm radio. Er vel den største forskjellen jeg vet ;-P Htc one ser sykt flott ut, samsung s4 er garantert en bra mobil. Samsung pleier også å være flinke med å få ut updates, noe mitt inntrykk er at htc ikke er. Men har ikke brukt htc siden htc desire.

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_htc_one-review-913.php

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...