Anonym259235 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg er en gutt på 17 år som bor i Follo. Jeg har lyst til å finne meg noe å gjøre på fritiden, gjerne i kombinasjon med fart og spenning, og tenkte at motorsport kunne vært perfekt. Hva finnes av forskjellig motorsport jeg kan gå på til meg i mitt område? Må da begynne på nybegynnerkurs også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Du kan jo sjekke ut bilcross. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Det ser jo veldig gøy ut. Hvor finner jeg nybegynner kurs e.l. i det? Hva trenger jeg? Endret 18. juni 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 http://www.nmk-follo.com/nmk-follo.html Det eneste aberet er at man må selge bilen for 9k etter løpet. Dette gjør man for å begrense antall kroner, folk legger i bilene. Å legge inn et bud koster også penger 300kr elns. For å vinne bør man nok finne seg en forhjulstrekker, dog bakhjulstrekker er nok mye morsommere. Man skal nok ha kjørt mye bakhjulstrekk for å snuse på pallplassene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå