Gå til innhold

Gamestop's 99'er?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var innom siden til Gamestop her om dagen fordi jeg hørte om dette 99'er opplegget, der du kan bytte inn 2 utvalgte spill og få igjen en ny utgivelse for 99.

Noen som har prøvd dette? Hvordan er det? Får du igjen en BRUKT versjon av spillet? Eller en ny kopi?

Og har det noe å si hvilke spill du bytter inn? F.eks du må bytte inn PS3 spill for å få The Last of Us, eller Xbox360 spill for å få AC4 etc

Tenkte jeg skulle spørre her siden jeg ikke fant noe konkret informasjon på den elendige hjemmesiden deres. Gamestop er jo kjent for å vri og vende på ting når du står i kassen.

Tenkte jeg skulle safe meg før jeg dro dit å dreit meg ut totalt.

Takk! :)

EDIT: Link til siden: http://gamestop.no/trade-list.asp

Endret av Genki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan bare bytte inn bestemte spill mot det. sånn jeg ser det så er det sløsing med penger. de har en liste over spill de tar inn. du får en ny kopi av spillet.

Hvordan er det sløsing med penger? Om jeg kjøper 2 av spillene på listen for 49 hver på CDON, også betaler jeg 99 i kassen, får jeg The Last of Us for 197kr. Slik jeg ser det, sparer jeg 302kr. Eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det så er det ikke noe mer magisk enn at du kan bytte inn noen spill, og få spillet du er ute etter til rabatert pris. Så lenge spillet du er ute etter er en del av kampanjen, vel og merke. Hvilke spill du kan bytte inn for å benytte deg av kampanjen, har de en liste over. Bare rådfør deg med listen først, og ta med deg de spillene du ønsker å bytte inn.

Og da får du et nytt spill tilbake, ja, ikke et brukt spill. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det så er det ikke noe mer magisk enn at du kan bytte inn noen spill, og få spillet du er ute etter til rabatert pris. Så lenge spillet du er ute etter er en del av kampanjen, vel og merke. Hvilke spill du kan bytte inn for å benytte deg av kampanjen, har de en liste over. Bare rådfør deg med listen først, og ta med deg de spillene du ønsker å bytte inn.

Og da får du et nytt spill tilbake, ja, ikke et brukt spill. :)

Ok, takk for svar. Får håpe at de har igjen The Last of Us da, selger vel som bare det! :wee:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke spill du kan bytte til? Ser på hjemmeside at de har bilde av Last of Us, Battlefield 4, GTA5 og AC: Black Flag om jeg ikke tar feil. Men mener jeg har sett InJustice og andre spill i hyllene der det har stått "99'er". Kommer det bare ann på butikk til butikk? Eller finnes det en liste over hvilke spill det gjelder? Jeg finner hvertfall ingen :/

Lenke til kommentar

Hvordan er det sløsing med penger? Om jeg kjøper 2 av spillene på listen for 49 hver på CDON, også betaler jeg 99 i kassen, får jeg The Last of Us for 197kr. Slik jeg ser det, sparer jeg 302kr. Eller har jeg misforstått?

De tar ikke inn gamle spill de tar som regel bare inn nyere spill og da derfor er de dyrere. sløsing med penger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...