Mr.Kebab Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Heisann! Har noen spørsmål angående BF3. Har spilt CoD nesten hele mitt liv, så jeg lånte bf3 av min kompis her en dag, og syntes det var helt jævlig å spille det, men blir man fort vant til det ? For jeg merker at styringen er liksom ikke like smooth som cod, men det er sikkert p.g.a at bf3 er mer realistisk. Jeg vil gjerne høre litt info fra dere om dette. Takk! Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Skjønner ikke hva du sikter til engang, jeg har spilt mye både CoD og BF3 og har aldri opplevd det. Om noe er BF3 mer responsivt i kontrollene enn det CoD er. Enten så er PCen din for dårlig, eller så er du codifisert. Om du ikke liker det, ikke spill det - enklere blir det ikke. Endret 16. juni 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 BF3 er for COD som COD er for CS, det er mer som skjer, og kan virke litt mer rotete. Har du stabil Fps etc? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Er vel ikke PC han spiller på? Lenke til kommentar
Mr.Kebab Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Er vel ikke PC han spiller på? Akkurat! Jeg spiller på PS3... omg Skjønner ikke hva du sikter til engang, jeg har spilt mye både CoD og BF3 og har aldri opplevd det. Om noe er BF3 mer responsivt i kontrollene enn det CoD er. Enten så er PCen din for dårlig, eller så er du codifisert. Om du ikke liker det, ikke spill det - enklere blir det ikke. Jeg spilelr på ps3 Lenke til kommentar
Po0h Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Akkurat! Jeg spiller på PS3... omg Da så. OMGOMGOMG Du svarer jo selv på det du spør om. Du føler CoD sin styring virker smoothere. Trenger du å høre hva resten av spillsamfunnet mener, slik at du kan mene det samme som dem, og være i den kule gjengen? Som med alt annet i livet kan du bli vandt til det, men hvis du synes det er så jævlig og du foretrekker CoD, er det ingen vits i å gå gjennom ubehaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Heisann! Har noen spørsmål angående BF3. Har spilt CoD nesten hele mitt liv, så jeg lånte bf3 av min kompis her en dag, og syntes det var helt jævlig å spille det, men blir man fort vant til det ? For jeg merker at styringen er liksom ikke like smooth som cod, men det er sikkert p.g.a at bf3 er mer realistisk. Jeg vil gjerne høre litt info fra dere om dette. Takk! Dersom du gamer på konsoll, er det ikke rart, da du spille med en FPS på 30 FPS. Dersom du spiller med en stabil PC er det bedre, da FPSen er mye høyere, og derfor mye mer respons. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg har PS3 jeg også, og har opp gjennom årene spilt mye COD før jeg etterhvert bestemte meg for å kjøpe BF3. Dette er noe jeg absolutt ikke angrer på at jeg gjorde, og jeg kan av erfaring bekrefte at det føltes veldig "sluggish" i begynnelsen. Dette gikk heldigvis over etterhvert som jeg ble mer og mer vandt til kontrollene, og kunne den dag i dag aldri gått tilbake til COD. Det jeg anbefaler deg å gjøre er å gi spillet litt tid, bli vandt til kontrollene osv. Når du først har kommet inn i det og har fått feelingen, garanterer jeg deg at du ikke kommer til å lengte tilbake til COD. Lenke til kommentar
Mr.Kebab Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Da så. OMGOMGOMG Du svarer jo selv på det du spør om. Du føler CoD sin styring virker smoothere. Trenger du å høre hva resten av spillsamfunnet mener, slik at du kan mene det samme som dem, og være i den kule gjengen? Som med alt annet i livet kan du bli vandt til det, men hvis du synes det er så jævlig og du foretrekker CoD, er det ingen vits i å gå gjennom ubehaget. Altså, jeg har blitt lei av cod, og bf3 virker bedre, når det gjelder camping og sniping. Dersom du gamer på konsoll, er det ikke rart, da du spille med en FPS på 30 FPS. Dersom du spiller med en stabil PC er det bedre, da FPSen er mye høyere, og derfor mye mer respons. Takk for svar Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg har PS3 jeg også, og har opp gjennom årene spilt mye COD før jeg etterhvert bestemte meg for å kjøpe BF3. Dette er noe jeg absolutt ikke angrer på at jeg gjorde, og jeg kan av erfaring bekrefte at det føltes veldig "sluggish" i begynnelsen. Dette gikk heldigvis over etterhvert som jeg ble mer og mer vandt til kontrollene, og kunne den dag i dag aldri gått tilbake til COD. Det jeg anbefaler deg å gjøre er å gi spillet litt tid, bli vandt til kontrollene osv. Når du først har kommet inn i det og har fått feelingen, garanterer jeg deg at du ikke kommer til å lengte tilbake til COD. Supert! Tusen takk for svar Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 heh. Newbs. Hva er greia med å være så spydig? Unødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Takk for svar My pleasure. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) CoD har ikke samme recoil som i BF3 føler jeg, samt er hele våpenfølelsen er bedre i BF3. Er ikke press and kill i BF3 som i CoD. Endret 16. juni 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Altså, jeg har blitt lei av cod, og bf3 virker bedre, når det gjelder camping og sniping. Takk for svar Supert! Tusen takk for svar Bf3 er ikke et campe spill! Lenke til kommentar
Mr.Kebab Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Bf3 er ikke et campe spill! Kanskje ikke, men det går ganske fint ann å gjøre det. CoD har ikke samme recoil som i BF3 føler jeg, samt er hele våpenfølelsen er bedre i BF3. Er ikke press and kill i BF3 som i CoD. Skjønner jo det.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ting ser ut til å gå fortere i COD-spilla generelt. Mindre kart, soldatene løper forter virker det for meg. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Med CoD så kan du sikte mot et hjørne ifra va 50 meter, la sikte ligge rundt hodehøyde og bare strafe venste og høyre med full auto og få masse masse kill uten at det ser ut som at recoilen løfter siktet i det hele tatt. (ihvertfall slik jeg følte det var) Sliker ikke BF3 Endret 17. juni 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Heisann! Har noen spørsmål angående BF3. Har spilt CoD nesten hele mitt liv, så jeg lånte bf3 av min kompis her en dag, og syntes det var helt jævlig å spille det, men blir man fort vant til det ? For jeg merker at styringen er liksom ikke like smooth som cod, men det er sikkert p.g.a at bf3 er mer realistisk. Jeg vil gjerne høre litt info fra dere om dette. Takk! Jeg var COD fanboy og har alle spilla men har likt serien mindre og mindre etter MW1 og 2 som begge var knall.Battlefield3 er megabra og jeg spiller den ofte daglig.....1,5 år etter den ble gitt ut. Er enig med hva du sier om kontrollen.....den er ikke så "smooth" som i COD spilla men dette er bare en vanesak.....bare å spille du blir vant til den Spiller på 360 men har også noen av de eldre COD utgavene til PS3....som sagt,var fanboy av serien Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) CoD multilplayer er jo rent skyt og drep hele veien. Bf3 handler om lagspill og spillere som ønsker å samarbeide med andre. Slutt å camp og gjør noe for laget! Endret 18. juni 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå