Gå til innhold

Innvandring - misset vi egentlig poenget i den SSB-rapporten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda en samfunnsprofessor uttaler seg om at innvandring er positiv for Norge.

Lurer på om den stakkars jenta som ble gruppevoldtatt i Bergen nå i dag er enig i at det er en berikelse...

http://www.dagbladet...dtekt/27836024/

Hun lå sikkert der og tenkte på hvor fantastisk flott det er for norge, mens hun ble slått helseløs og misbrukt slik.. jaddaaaa....

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Enig. Syltynt, ja.... =P

Innvandringsmotstanadene er statistisk sett de med lavest intelligens, og jeg forstår hvorfor:

Innvandringsmotstand har så enkel løsning at hvem som helst kan mene det, og komme med løsning på det.

Det er jo bare å stenge dem ute, og sende dem hjem. Når politikken er så enkel, og samtidig som personer som er innvandringsmotstandere stort sett (i de fleste tilfeller) ikke liker mennesker som er annerledes enn dem selv, hva angår hud, kultur, religion, tradisjon, osv....

Men dette er heller ikke et felt som burde styres av de minst intelligente i samfunnet...

Innvandringspolitikk, krever også kloke hoder, som har et mer reflektert syn på invandring, og kan gjøre det på ordentlig måte.

Lenke til kommentar
Det er jo bare å stenge dem ute, og sende dem hjem. Når politikken er så enkel, og samtidig som personer som er innvandringsmotstandere stort sett (i de fleste tilfeller) ikke liker mennesker som er annerledes enn dem selv, hva angår hud, kultur, religion, tradisjon, osv....

Ja det er jo bedre å bombe fremmede nasjoner sønder og sammen i demokratiets navn...

Fy faen så patetisk egentlig dette landet er...

Lenke til kommentar

Ja det er jo bedre å bombe fremmede nasjoner sønder og sammen i demokratiets navn...

Nei. Det er der du bommer. Om du ikke ønsker å bombe fremmede nasjoner sønder og sammen, så støtter du et parti som ikke vil bombe fremmede nasjoner sønder og sammen. ;)

Fy faen så patetisk egentlig dette landet er...

Jeg er ikke enig i at landet er partietisk, men de som styrer landet nå og har gjort dette mesteparten av tiden: Arbeiderpartiets politikere, samt deres støttespillere.
Lenke til kommentar

Lurer på om den stakkars jenta som ble gruppevoldtatt i Bergen nå i dag er enig i at det er en berikelse...

http://www.dagbladet...dtekt/27836024/

Hun lå sikkert der og tenkte på hvor fantastisk flott det er for norge, mens hun ble slått helseløs og misbrukt slik.. jaddaaaa....

Hvor mange er det som blir utsatt for voldtekt på nachspiel eller banket sanseløs av deres norske kjærester? Skal vi da analogt forby samboskap og all form for uteliv med det samme?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Syltynt, ja.... =P

Innvandringsmotstanadene er statistisk sett de med lavest intelligens, og jeg forstår hvorfor:

Innvandringsmotstand har så enkel løsning at hvem som helst kan mene det, og komme med løsning på det.

Men dette er heller ikke et felt som burde styres av de minst intelligente i samfunnet...

Innvandringspolitikk, krever også kloke hoder, som har et mer reflektert syn på invandring, og kan gjøre det på ordentlig måte.

1- Først lage en boks for å slenge alle som ikke er fornøyd med innvandringen inn i

2- hevde at alle disse har lav intelligens basert på en stråmann

ikke særlig reflektert du!

• Liker 1
Lenke til kommentar

1- Først lage en boks for å slenge alle som ikke er fornøyd med innvandringen inn i

2- hevde at alle disse har lav intelligens basert på en stråmann

ikke særlig reflektert du!

1. Jeg slengte ikke alle som ikke er fornøyd inn i noen boks. Der bommer du grovt. Jeg sa statistisk sett.

2. Igjen: Jeg sa ikke alle... Jeg sa statisisk sett.... Og det er ingen stråmann.

Det er vel ikke du heller, da du ikke ser forskjell på "alle" og "statistisk sett". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...