Tollari Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 http://www.dagbladet.no/2013/06/16/nyheter/innenriks/oslo_tinghus/soksmal/27731675/ Hvis en "uaktsom voldtekt" (hva enn det måtte være) regnes som en alvorlig trussel mot grunnleggende samfunnshensyn og som utkastelsesgrunnlag, ville Norge vært et nokså folketomt land nå siden det også finnes mange nordmenn som i så fall blir en alvorlig trussel mot deres eget land. Oppfordring til alle EU/EØS/EFTA-borgere her i landet: Hold dere unna norske jenter, ellers blir dere en alvorlig trussel mot samfunnet, mens ekstremister som Krekar og Bhatti får bli i landet og true folk på livet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Uaktsom voldtekt er vis overgriperen burde ha vist at det var en fare for at offeret ikke samtykket, men på tidspunktet ikke forstod at at det ikke var frivillig. Tror jeg. Hva regjeringsadvokaten mente med'' -en handling som i stor grad truer samfunnsordenen'' vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Uaktsom voldtekt er vis overgriperen burde ha vist at det var en fare for at offeret ikke samtykket, men på tidspunktet ikke forstod at at det ikke var frivillig. Tror jeg. Høres ut som justismord. Voldtekt er å utøve fysisk vold mot noen gjennom sex. Jeg lurer hvordan noen kan utøve fysisk vold mot noen uten å ville gjøre det? Rart rettssystem. Han der fra Østerrike bør sende en klage til Strasbourg for å få både dommen og utvisningsvedtaket erklært ugyldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå