Gå til innhold

Sniktitt: Ryse: Son of Rome (XOne)


Anbefalte innlegg

Dette er helt forferdelig!Man skal spille spillene, ikke "se" på de..Her blir man leid igjennom som om man skulle vært en hjernedød fisk!En stor tragedie, rett og slett. Hvilken idiot vil spille noe slikt!?

 

Walking Dead er et spill som man "ser" med, fremdeles vanvittig bra.

Skal ikkje se bortifra at dei prøver seg på samme opplevelsen.

Endret av Eslu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"I Ryse fungerer avlslutningsangrepa på ein hakket meir avansert måte enn vi er vande med. Når du trykkjer på knappen får du sjå nye knappar du kan trykkje på for å utføre avslutningsangrepet på best mogleg måte."

 

Akkurat som i God of War, da, med andre ord?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om xone og ps4 kjører spill i 60 fps? Det er krise å spille 30 fps på 60" plasma med tanke på ghostingeffekter

Halo, Titanfall, COD, Battlefield og Forza kjører eller skal kjøre i 60fps iallefall. Totalt sett blir det nok en god blanding av spill som kjører 30fps og 60fps, men det virker som om det er flere spill som kjører i 60fps enn før.
Lenke til kommentar
Virker som flesteparten sliter med å lage ordentlig melee combat i slike spill. Witcher 2 og Chivalry tror jeg de er de eneste som har fått det til. Selv Skyrim syns jeg var for simpelt. Hadde dem ordnet ordentlig combat som Witcher eller Chivalry så hadde dette vært drømmespillet mitt. Lengtet etter et ordentlig gladiator lignende spill siden jeg ble født omtrent :p
Prøv Dark Souls. Kampsystemet i The Witcher 2 er sterkt inspirert av Dark Souls sitt. Når det gjelder Ryse, så var dette spillet det absolutte lavpunktet på E3 for meg. Det så rett og slett ikke morsomt ut i det hele tatt. Spillfiguren tar opp en tredjedel av skjermen, du har ikke oversikt i det hele tatt (på grunn av førstnevnte), kampsystemet er en fullstendig nedskrellet versjon av Batman sitt, og hver eneste fiende du bekjemper leder til QTE. Dette spillet ble trolig originalt utviklet for Kinect, men ble deretter justert om for normale kontrollere sent i utviklingen.

 

Kampsystemet i Dark Souls og The Witcher 2 er slettes ikke likt. Dark Souls er sterkt animasjonsfokusert, og du kan ikke avbryte noen angrep. I The Witcher 2 er det helt motsatt, og det er et langt raskere spill med mye mindre fokus på det rette angrepet til rett tid.

 

Synes forøvrig det er fantastisk å lese hvordan alle mener Ryse er elendig. Ikke så nøye at man ikke har prøvd å spille det et eneste sekund selv. Jeg hater virkelig internett.

Endret av sthusby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes forøvrig det er fantastisk å lese hvordan alle mener Ryse er elendig. Ikke så nøye at man ikke har prøvd å spille det et eneste sekund selv. Jeg hater virkelig internett.

 

Jeg tror mange så videoen fra presentasjonen til Microsoft. Husker jeg synes det så grisekult ut med én gang, og men etter å ha sett ørten kjapptidshendelser og slowmo-sekvenser, virket hele greia bare kjipt. Det er forsåvidt levelig i God of War og Batman, men selv der synes jeg det er litt unødvendig. For all del, resten av spillet virker fortsatt veldig lovende, men jeg er skeptisk på grunn av det der.

Lenke til kommentar

Det ser jo ut som spillet har potensiale bak grafikkfokuset. Men når man ser på de nyeste produktene til Crytek er det all grunn til skepsis. Crysis 2 og 3 var en skygge av eneren samt expansion-pakken. Og det virker som om de igjen har satt seg i regissørstolen og bestemt seg for at spillet skal spilles slik de vil, ikke slik du vil.

Det blir sikkert en berg-og dalbane, men som youtuber XRazorfistX sier "The probelm wil a rollercoaster is that it's on fucking rails". Og når du har opplevd opp og nedturene legger du spillet fra deg og går videre til det neste.

Lenke til kommentar

@ FurevikVart spillet testa på XO eller PC? Eller fekk dåkke ikkje sjå maskina som spillet vart testa på? Kor mange ganger penare og betre føltest spillet enn eit av di betre nye eksklusive spilla du har testa på Xbox360 i det siste?

 

Det var testa på ein Xbox One som var synleg tilkopla kontrollaren. Vanskeleg å setje noko tal på kor mykje penare det er. Reint teknisk er ikkje spelet så veldig nytenkjande og ser mest ut som eit kompetent actionspel, men grafisk er det uhyre lekkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt et (historisk, ikke mytologisk) actionspill satt til antikken, men det ser ikke ut som at Ryse blir det spillet.

 

Rart ikke flere prøver seg på det - det er jo ganske på moten sånn ellers, og det er plenty av materiale å ta fra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...