Jan Erik Engan Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Dompap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Veldig bra Jan Erik! En nytelse å se i full størrelse, bra og se så flott oppløsning Hadde du flyttet deg litt til venstre hadde du fått grønn bakgrun isetdet for hvit. Tror det hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Veldig søt - rart med det, når hodet er på skakke og blikkontakten er så god som her. Ellers synes jeg bildet blir litt tungt i høyre side, ville kutta på en av sidene av den biten som stikker opp av greina - her synes jeg godt fuglen kan være midtstillt uten at det gjør noe. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Veldig bra Jan Erik! En nytelse å se i full størrelse, bra og se så flott oppløsning Hadde du flyttet deg litt til venstre hadde du fått grønn bakgrun isetdet for hvit. Tror det hadde gjort seg. Takker.Sitter i telt så har ikke muligheten til å forflytte meg uten å flytte teltet,men ser godt hva de mener ja Veldig søt - rart med det, når hodet er på skakke og blikkontakten er så god som her. Ellers synes jeg bildet blir litt tungt i høyre side, ville kutta på en av sidene av den biten som stikker opp av greina - her synes jeg godt fuglen kan være midtstillt uten at det gjør noe. Takker...ja ser igrunn det samme som du ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg