Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svetter hver morgen etter alkoholinntak

Cooky

Anbefalte innlegg

Ærlig talt så skjønner jeg ikke hvordan folk får seg til å komme med slike kommentarer!

Kanskje er det jakten på ryktepoeng som er drivkraften, hvis livet deres består i å få folk til å trykke på "liker" på innleggene deres på diskusjon så børe dere absolutt ta en runde med dere selv.

Grunnen til at jeg kommer med slike kommentarer er fordi jeg blir irritert når jeg ser folk spammer ned forumet med slike tråder, slik at det faktisk blir vanskelig å ta de seriøst. Nå skal jeg heller ikke gjette på hvorfor han drikker slik, men det må da heller være bedre å søke profesjonell hjelp, istedet for å ødelegge sitt og evt. familien sitt liv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg drikker for tiden hver dag, men når jeg har lagt meg, og våkner om morgenen så svetter jeg noe jævlig i nakken.

Hva kommer dette av? Og hvorfor gjør jeg dette?

Noen som har opplevd noe lignende?

:)

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg kommer med slike kommentarer er fordi jeg blir irritert når jeg ser folk spammer ned forumet med slike tråder, slik at det faktisk blir vanskelig å ta de seriøst. Nå skal jeg heller ikke gjette på hvorfor han drikker slik, men det må da heller være bedre å søke profesjonell hjelp, istedet for å ødelegge sitt og evt. familien sitt liv?

Som jeg oppfatter det kommer TS med ett oppriktig problem som han spør om råd til. Ja han har nok flere tråder enn gjennomsnittet men at det skal irritere noen skjønner jeg ikke, spesielt når ingen tvinger deg til å lese. Det du gjør synes jeg er mye verre!!

Lenke til kommentar

:)

For noen så kan det være vanskelig å forstå at når man ber om hjelp til ett problem kanskje er det lurt å oppgi mulige årsaker til problemet. At TS drikker hver dag ser jeg på som en veldig sannsynlig direkte eller indirekte årsak til problemet noe han kanskje selv mistenker.

De som ikke forstår kan vel bare unngå å kommentere...

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...